czwartek, 20 września 2018

Osty w prezencie dla Neo - kids

Wszystkim odwiedzającym Szkiełkiem okiem i sercem, jeżeli jest to tylko możliwe   w staram się w podziękowaniu zostawić piękne kwiaty... 

Tym razem  osty  przeznaczone są dla "małolatek", które piszą u mnie głupie komentarze... Dziewczyny: ewoo, olka, Moniko Blautko,  nie zapraszałam was do siebie... Jeżeli u mnie jest  do d...y jak piszecie, to dlaczego marnujecie swój cenny czas?

Pragnę  wyjaśnić (domyślam się), że o tym też doskonale wiecie, wszystkie wasze wypociny jednym kliknięciem  zostały usunięte... 


16 komentarzy:

  1. Łucjo, zastanawiam się jakie są intencje osób piszących tak żenujące komentarze??
    Z czego one wynikają? Z zazdrości, nieświadomości, czy może zwykłej głupoty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, ja też tego nie rozumiem. Jeżeli jest to ktoś z Bloggera to wie doskonale, że nie muszę szukać po postach głupich komentarzy ale mam je jak na tacy. Zaznaczam i usuwam.

      Usuń
  2. Lusiu, nie przejmuj się. U mnie co prawda bardzo rzadko, ale też zdarza się, że ktoś mocno krytykuje moje wpisy. Częściej takie hejty są u mnie na FB. Ale mam to w doooopie. Najśmieszniejsze jest to, że ci krytycy nie mają pojęcia o tym, co piszą ;-) Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownice i będzie dumny z wygranej :-) Także nie przejmuj się moja droga. Niech sobie debile piszą... Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzejku, mam gruba skórę i nie przejmuję się tymi głupotami. Jednak wkurzają mnie te dziewczyny bo mają czas na pisanie durnot a mnie go brakuje na przeczytanie postów w ulubionych blogach.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dobre jest to porównanie z gołębiem:)
      Muszę sobie zapamiętać:)

      Usuń
    3. Świetne! Mnie też się bardzo podoba:)

      Usuń
    4. Podpisuję się pod komentarzem Andrzejem.
      Moc serdeczności.

      Usuń
  3. Обожаю чертополох:) У вас яркий, радостный блог:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Los cardos siguen siendo flores demasiado hermosas como para regalarlas a personas que no las merecen. Personalmente me encanta su blog; mi estilo de fotografía es muy diferente al suyo pero precisamente esas diferencias son las que llaman mi atención y de ellas aprendo.
    Un abrazo,

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne ta gra na szachownicy z gołebiem.Lusiu ,jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził.Nie przejmuj się Twój blog i wpisy są świetne i niech tak pozostanie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko, doskonale wiem na co mnie stać i jaki jest mój blog.
      Nikomu nie szkodzę, nie dokuczam i też pragnę aby mnie pozostawiono w spokoju.
      Głupie, bardzo złośliwe komentarze nie są jednak rzeczą przyjemną.
      Marzę aby poznać osobników, którym coś dziwnego dzieje się w głowie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Por mi parte tienes un abrazo muy fuerte. Los cardos no se los merecen, son demasiado hermosos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj jest tak że osoba komentująca sama jest blogerem. Wtedy można się o kimś takim sporo dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Maćku, ale w jaki sposób?
      Przypuszczam, że nie czytałeś tych komentarzy.
      Eryk uważa, że nie powinnam z tymi osobami wdawać się w dyskusję.
      Wykasowałam komentarze, a ten krótki post był dla nich wyjaśnieniem.
      Życzę miłej niedzieli dla twojej Rodzinki i oczywiście dla Ciebie:)

      Usuń
    2. Jesli były zarejestrowane w systemie bloggera to mozna na nie wnieść skargę albo zabanować na stałe. Być moze same prowadzą blogi i wtedy wystarczy na te blogi wejść by wiedzieć kto zacz.
      Fakt nie czytałem, nawet nie wiem czy bym chciał.

      Usuń
  8. Łucjo, na prawdę miałaś takie osoby, które nie miło komentowały? Bardzo dobrze zrobiłaś a sprawę na ogół wyjaśniłaś.
    Jak dla mnie Ty i blog Twój to wielka żyła złota. Kopalnia jakich mało.
    Ściskam mocno i macham z radością do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...