czwartek, 14 marca 2013

Wkrótce koniec zimy... Wyróżnienie.


        
     A wiosna, gdzie się podziewa?
     Za jakie skryła się drzewa?
     W leszczynie się chowa czy klonach?
     Na razie są tylko bazie.
     I kotki na wierzbie - na razie...    
           
     Maria Terlikowska

Wkrótce koniec kalendarzowej zimy... W mojej miejscowości codziennie pada śnieg... Wczoraj wyszłam do ogrodu i długo w nim szukałam wiosny... Chodziłam i szukałam i właściwie nic sensownego nie potrafiłam znaleźć... Kwitnie jedynie leszczyna, jej nie jest  straszny ani śnieg ani mróz... Drzewa stały smutne, takie jakieś osowiałe... Śnieg padający cały czas, przykrył krokusy i przebiśniegi...  Zewsząd otaczał mnie ziąb i chłód... Wróciłam do domu... Tutaj miałam odrobinę wiosny... 





W moim domu od stycznia kwitną  azalie doniczkowe; białe,  jasno-różowe i  różowe... Są doskonałym sposobem na ukwiecenie mieszkania...  Azalie, mimo, że są malutkie, miniaturowe to  czarują i zachwycają  mnie swymi kolorami... I co najważniejsze? poprawiają mi  humor w szare zimowe dni... Z dużej kolekcji, pozostały mi tylko cztery storczyki... Teraz obsypane są długotrwałymi i efektownymi kwiatami... Wyglądają bardzo pięknie...





Oczywiście, nie mogło zabraknąć moich ukochanych fiołków alpejskich, prymuli, hiacyntów, narcyzy... Przechodząc koło stoisk kusiły mnie feerią barw, upojną, wprost odurzającą wonią i niecodziennym wyglądem... Po zimie jestem spragniona tych walorów... I chociaż bardzo krótko kwitną, to są prawdziwą  ozdobą mojego mieszkania... Swoimi filigranowymi kształtami i bardzo zdecydowanymi kolorami przyciągają mój wzrok... Bardzo je lubię, bo w szare, pochmurne wiosenne dni są namiastką wiosny...




Kilka dni temu  otrzymałam wyróżnienie od AKWAMARYNY http://my-time-akwamaryna.blogspot.com/  

Sympatyczny miś pisze, że lubi mojego bloga... Akwamaryno, sprawiłaś mi wielką radość. Proszę, przyjmij bukiet kwitnących storczyków... 

    

Osoba wyróżniona ma za zadanie podać imię osoby od której otrzymała wyróżnienie i nazwę bloga ( aktywny link) W poście należy umieścić logo wyróżnienia... Można wyróżnić 5, 10, 15, swoich ulubionych blogów... Nagrodzone osoby należy powiadomić o otrzymaniu wyróżnienia...


Wszystkie blogi, które odwiedzam zasługują na to wyróżnienie... Wiem, że każdy prowadzący bloga wkłada w niego dużo pracy by był tym wyjątkowym, pięknym i nietuzinkowym...
A oto wyróżnione blogi:

Ozonek                      http://ozonewa.blogspot.com/
Ewa                           http://ogrodnanadbrzeznej.blogspot.com/       
INA                           http://kazmierskai.blogspot.com/
Rosemary                  http://talesfrommygarden.blogspot.com/
Halinka                      http://bara66.blogspot.com/ 
Oskka                        http://meaphotos.blogspot.com/ 
Beata                         http://smakzycia1.blogspot.com/ 
Nadezda                    http://northern-garden.blogspot.com/ 
Renia                         http://rozmaitosci.blogspot.com/      
Justyna                      http://gabrysmilkowski.blogspot.com/
Łemkowyna              http://lemkowyna.blogspot.com/ 
Bustani                      http://niezwyklyogrod.blogspot.com/
Viola                         http://violapp.blogspot.com/ 
Talibra                      http://kolory-moich-pasji.blogspot.com/
Monika                     http://katarzyna-monika.blogspot.com/ 
 

     Wszystkim wyróżnionym życzę miłej,  sympatycznej, dalszej zabawy...
     Dla wszystkich odwiedzających mojego bloga daruję wiązankę kwiatów...
     Serdecznie pozdrawiam...

101 komentarzy:

  1. Łucjo gratuluję wyróżnienia. I dziękuję, że do tego wyróżnienia nominowałaś mój skromny blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, bardzo dziękuję.
      Cieszę się, że przyjęłaś wyróżnienie.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Gratulation Lucy-Maria!!!
    piękne zdjęcia!
    Viele Grüße schickt dir
    Crissi

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulations on the award more than deserved.
    Great photos! hug

    OdpowiedzUsuń
  4. Maravilha,Lucia!! A primeira é um espetáculo! beijos,chica

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wszystkim za wyróżnienie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przyłączam się do Twoich gratulacji!
      Serdecznie pzodrawiam:)

      Usuń
  6. Dziękuję Łucjo za wspaniałe wyróżnienie! Co do kwiatów w domu to Twoje są przepiękne! U mnie dziś pierwszy raz od tygodnia wyszło słońce i śnieg zaczął topnieć :) powoli czuć wiosnę w powietrzu! :) Pozdrowienia zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę, że gdzieś, w naszym ukochanym kraju zaświeciło słonko!
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Spring is knocking on the door, this will be the last snow of spring. Here, in Argentina, is coming fall very golden and beautiful. Thanks again for your comforting words and congratulations on your award. Big hug.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. At the door you knock on the autumn?
      I'm waiting for spring.
      Thank you for the compliments.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kasiu, u mnie zima zwariowała. Z nieba lecą ogromne kłapcie śniegu.
      I chociaż już zmierzcha, widzę je doskonale.Wszystko jest nimi zaścielone.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Aha...this is such a beautiful blog, Lucia! Spring is here with all its splendor :)) Great pics...amazing details.
    Greetings from India,
    Panchali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PANCHALI,
      thank you very much.
      I doubt whether spring will come.
      Still snowing.
      Regards:)

      Usuń
  10. Ależ Ty masz cały dom w kwiatach!!! Pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cały. Nie byłam w stanie pokazać wszystkich.
      i Tak już Was zanudzam zdjęciami.
      Dużo kwiatów już przekwitło.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie. Staram się jak mogę, chociaż nie zawsze wychodzi tak jakbym chciała. Zbyt często tak się zdarza.
    Jak Ty to robisz, że kwiaty się u Ciebie trzymają? Myślałam , że to może wina mojego mieszkania zbyt małego dla kwiatów? Nie , nie żartuję. Kwiaty przy centralnym ogrzewaniu też potrzebują trochę przestrzeni. Twoje tak pięknie kwitną:)
    Jeszcze raz dziękuję:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Droga Ewo, znowu jesteś bardzo dla siebie krytyczna.
    Małe mieszkanie dla kwiatów? U mnie porozstawianie są wszędzie...
    Parapety w całym domu są zajęte. Służą jako szklarenki dla rozsad kwiatowych, pomidorowych i paprykowych...U mnie też grzeje C.O.
    Prymulki, narcyzy bardzo szybko przekwitają.
    To ja Tobie bardzo dziękuję, że przyjęłaś wyróżnienie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ...gdzieś w swoich archiwach mam podobne fot. krokusów w śniegu...są nawet tego samego koloru...:)
    Gratuluję wyróżnienia i gratuluję wyróżnionym!
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz Meg, że zażartuję. Zdjęcie nie pochodzi z Internetu, wczoraj je robiłam. Dzisiaj już bym ich nie zobaczyła. Wszystko przykryte śniegiem.
      Dziękuję.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Łucjo gratuluję i dziękuję :)
    Kolorowo u Ciebie jest, kwitnące w doniczkach kwiaty bardzo poprawiają nastrój i skracają oczekiwanie na wiosnę, pięknie Ci kwitną.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poprawiać sobie nastrój.
      Prawdę mówiąc ta zima dala się nam porządnie we znaki.
      Zbyt długo trawa.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  15. To jest przyjemność spędzić dzisiaj na swoim blogu Lucia, choć nadal jest zima, masz w domu z tych pięknych wiosennych kwiatów :)))
    Thanks for sharing.
    pocałunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lauro, w domu jest wiosennie. Na zewnątrz mróz - 8 st.C i mnóstwo śniegu.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Dzięki za piękne kwiaty i gratuluję Tobie wyróżnienia oraz wszystkim nominowanym :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite, jak pojawiające się pędy roślin pośród zimnego śniegu.

    Buziaki

    http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz wiele kwiatów, które wnoszą kolory lata i późnej wiosny w Twoje progi. Cudowne są te kwiatki. Gratuluj wyróżnienia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, kwiaty są naszą radością, szczególnie teraz gdy zima tak długo trwa.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. ...gratulacje, piękne azalie. Możesz napisać coś więcej o tych roslinkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pawle, każdego roku kupuję azalię doniczkową.
      Stosuję się do zasad ich przechowywania. Niestety, nigdy mi nie zakwitają. Moje kwitną od 10 stycznia. Kwiatów mają jeszcze bardzo dużo.
      Lubią być codziennie podlewane ale nie przelewane.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Lucia, gracias por esas flores que son muy lindas. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lusiu droga, dziękujemy Ci z całego serca :)
    Nie wiemy co powiedziec :)
    Możemy rzec tylko dziękuję :)
    Tym bardziej że dopiero raczkujemy... :)
    Ach jakie te kwiaty piękne :)
    Dziękujemy stokrotnie:)
    I Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że mogłam poznać Wasz blog.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  22. So beautiful sign of spring is in your garden! Although the snow, there will be spring soon I hope. Beautiful flowers you are showing, Lucia!
    Have a nice evening!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kwiaty! Szczególnie storczyki, są wspaniałe, ale prymulki i cyklameny też śliczne! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lusia, gratuluję wyróżnienia - w pełni zasłużone i bardzo dziękuję za wyróżnienie, dla mnie to naprawdę ogromne wyróżnienie bo twój blog to perełka :)))
    Żal mi strasznie tych krokusików, choć u nas dziś było piękne słońce i większość śniegu stopniała, więc może to w końcu zimowe ostatki, mam nadzieję że z każdym dniem będzie coraz lepiej bo te ciągłe zmiany zwiększają nam napadowość...
    Kwiaty w domu cudne, pięknie kwitną
    Lusia ściskamy serdecznie i jeszcze raz dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno, wiesz jak bardzo lubię bywać u Ciebie.
      Znać Ciebie to prawdziwa radość. Jesteś cudowną istotą.
      Istotą wyjątkową. Jestem dumna, że poznałam Ciebie...Was.
      Wirtualnie.
      Przesyłam dla Was moc ucałowań i pozdrowień.

      Usuń
    2. teraz już się zaczerwieniłam...

      Usuń
  25. A ja gratuluję Lemkowynie i Monice ! :) Brawo :)
    A kwiaty oczywiście że piękne - te barwy, ich zapach, często -kształt :) Są takim atrubutem zycia i planety i Nas, a towarzyszą Nam także i po śmierci :) Bo przecież chryzantemy co roku sadzimy na cmentarzach, na dzień kobiet jest przysłowiowy goźdźik, na walentynki róża, na dzień babci tulipan, wiosną wielbimy żonkile i forsyje, no i przebiśniegi, majem kwiaty wiśni, latem i jesienią maki, zimą zaś - wszystko co pachnie chyba :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulujesz Lemkowynie i Monice bo ich znasz...
      Co do komentarza? Aż kipi w nim od poezji.
      Jest bardzo piękny. Bardzo dziękuję.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Tak, znam te blogi :) ale broń Boze nie chciałem nikogo obrazić - pozostałe blogi na pewno są równie wspaniałe :)

      Usuń
    3. Wiem, że nie chciałeś nikogo obrazić...
      Gdy piszę post, komentarz, email nigdy ich nie czytam. Mam głupie przyzwyczajenie, którego nie oduczę się. Jak wyślę to dopiero zauważam błąd.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Pięknie kwitną kwiaty w Twoim domu:)))Gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga:)))Ta wiosna to naprawdę się gdzieś ukryła u nas dużo śniegu i cały czas pada:)Pozdrawiam serdecznie i powrotu wiosny życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, podobnie jest u mnie. U mnie nie pada...
      W niebie aniołowie rozpruli pierzyny. Lecą ogromne kłapcie.
      Wszystko jest przykryte śniegiem.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  27. O no !!! what a snow.....spring come please !!!...love Ria......xxx!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wyróżnienia bo prowadzisz naprawdę piękny i bardzo ciekawy blog :) Robisz piękne zdjęcia, jestem nimi zachwycona a kwiaty w Twoim mieszkaniu są śliczną, kolorową ozdobą. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za miłe słowa pozostawione w komentarzach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato, dziękuję. Jest odwrotnie.
      To właśnie Twój blog jest bardzo piękny.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  29. Niech już będzie koniec zimy!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj moja droga ja też okropnie tęsknię za wiosną . Pięknie kwiatki Ci zakwitły . Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. LUSIU - Z CAŁEGO SERCA GRATULUJĘ WYRÓŻNIENIA :-)
    wiesz - cudne to pierwsze zdjęcie ... kwiaty otulone puchem jak futerkiem ... chyba im ciepło ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dzisiaj jest u mnie prawie koniec świata. Wieje, jest mróz i zaspy...Okropność.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  32. Gratuluję wyróżnienia :-)
    Piękne kwiaty,
    kiedy ta wiosna będzie , kiedy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, bardzo dziękuję.
      A ja sądziłam, że jest już u Ciebie.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  33. Dziękuję ślicznie droga Lusiu (jeśli mogę się tak zwracać) za wyróżnienie. Jest mi bardzo miło. W podziękowaniu przyjmij ode mnie wyróżnienie "Lubię Twój ogród". Pozdrawiam serdecznie.
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę uszczęśliwiona gdy będziesz się do mnie zwracać Lusiu.
      To dla mnie zaszczyt.
      Otrzymuję od Ciebie wyróżnienie? Bardzo dziękuję. Przyjdę odebrać.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  34. I love the picture of the catkins. Congratulations on the award!

    OdpowiedzUsuń
  35. You have such a beautiful blog Lucia! If you can't have spring outdoors, then why not have spring indoors. I love all your beautiful blooming flowers :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lucia, I love your posts, they are interesting, history, photos, travels. Your blog deserves this award, congratulation!
    Thank you for nominate my blog, I'm very pleased!

    OdpowiedzUsuń
  37. Lusiu... gratuluję wyróżnienia ... bo na nie zasługujesz !
    Twój blog jest interesujący ... pouczający ... dzięki Tobie zwiedzam miejsca te w których nie byłam i na pewno nie będę ...
    u mnie zima na całego ...oznak wiosny nie miałam .. non stop leży śnieg ... padało parę dni więc znowu do ogrodu wejść nie można
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, bardzo dziękuję!
      U mnie zima jak na Kole Podbiegunowym...
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  38. Piękne kwiaty masz w domu, u mnie również ciągle coś kwitnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lusiu Kochana ! dziękuję Ci bardzo za to milusińskie wyróżnienie. Sprawiłaś mi ogromną radość, nie tylko wyróżnieniem, ale i kwiatami, które kwitną w Twoim domu ( moje oko wypatrzyło piękną serwetę ) , i zimową wiosną w ogrodzie. Przepięknie wyglądają drzewa w białej otoczce. Na pocieszenie dodam ,że u mnie też sypie, a dziś, jest jeszcze bardzo zimny, silny wiatr, który zamiata śnieg prosto w oczy. Dlatego zamiast spaceru, wybieram ciepłe zacisze domu, kubek gorącej herbaty i oglądanie wiosny w Twoim towarzystwie:) Buziaki Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inuś, mam nadzieję, że już niedługo zawita.
      Powitamy ją z wielką radością. Wiosna przyjdzie lada dzień.
      Czuje to!!!
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  40. U mnie niestety końca nie widać... W ogrodzie śnieg po kolana, nawet karmnik mi utonął pod białym igloo... :( Dobrze, że chociaż Ty pokazujesz nam kwiaty ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, dobrze, że mam zapas słonecznika.
      Ptactwo jest bardzo głodne. Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  41. Hello dear, Lucia!
    Beautiful as always on your blog!
    Thanks for the beautiful flowers!
    You want a beautiful weekend, full of joy!
    Gladly embrace you!
    Kisses.
    *ELENA*

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne kwiaty,patrząc na nie od razu słoneczniej robi się na duszy.Zima faktycznie już trochę przegina,tyle śniegu u mnie napadało że zaczynam się zastanawiać gdzie ja mieszkam.
    pozdrawiam i upragnionego słoneczka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halszko, u mnie podobnie. Zimno, mróz, wiatr...Syberia.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  43. Lusiu, proszę Cię bardzo przyjmnij moje wyróznienie za Twoją pasję , kreatywność, za to, że również bardzo bardzo Cię lubię. Zajrzyj do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłaś mnie wyróżnienie. Dzisiaj wiele niespodzianek.
      Przyznaję, to bardzo miłe. Droga Ino, bardzo dziękuję.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  44. Congratulations on the award! Have a great weekend, Lucia!

    OdpowiedzUsuń
  45. Już było tak wiosennie, a dziś mam metr śniegu koło domu i do tego silny wiatr, który nieustannie robi piękne zaspy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaniepokoiłam się bo chwilkę Cię nie było...
      U mnie jest podobnie. Jest mróz i wieje silny wiatr.
      Dobrze mam jeszcze zapasy słonecznika, ptactwo jest bardzo zgłodniałe.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  46. Wróż, wróż.... chcę wiosny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiosna tuż tuż.... Wszyscy na nią czekamy:))) Przepiękne zdjęcia. Przesyłam gorące pozdrowienia i udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, bardzo dziękuję.
      Życzę miłego weekendu i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  48. Lusiu kochana, powiem krótko - zapraszam po wyróżnienie :) Twój blog jest moim ulubionym, a Ty jesteś moją ulubioną blogowiczka ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, tyle miłych słów...
      Bardzo dziękuję za wyróżnienie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  49. LUSIU - u mnie dzisiaj była zamieć i trochę się podłamałam ... szaro, buro wionie smutkiem ... ale u Ciebie ciepło i kolorowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, u mnie jest podobnie. Wieje, mróz -6 st.C.
      Za 6 dni utopimy ją w rzekach i popłynie do morza.
      Ślę pozdrowienia.

      Usuń
    2. Hug, kiss & nice weekend!

      Usuń
  50. Natura zaczyna się budzić. Nadchodzi wiosna i nauczyć nas te piękne zdjęcia.
    Kwiaty są bardzo piękny dom i najlepszy, książki w bibliotece.
    Wiele przyjaciel pocałunki
    W.

    OdpowiedzUsuń
  51. It is beginning to look like spring where you are, and a very beautiful one too!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ależ piękna jest ta serenada. Słuchałam jej swego czasu dość często, ale zapomniałam. Dzięki za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło, że po raz kolejny wyróżniłaś mój blog:))
    Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...