środa, 6 lutego 2013

Śnieżne arcydzieła Simona Beck'a



                  





Brytyjski artysta, Simon Beck od 2004 roku tworzy ogromne wzory na zamarzniętym jeziorze w Les Arcs we Francji... Jest pierwszym  tego typu" Śnieżnym Artystą"... Pochodzi z Południowej Anglii, zamieszkał w Sabaudii we Francji... W czasie sezonu zimowego zaczął  dla zabawy wykonywać różne wzory. Wykorzystuje do tego swoje nogi i kompas...  Ubiera na nogi rakiety i tworzy...Od 2004 roku powstało setki sezonowych prac... Każdemu,  poświęca wiele godzin... Są i takie wzory, które powstawały przez dwa dni... Stworzył ponad 200 arcydzieł... Szkoda, że sa krótko trwałe...
Jestem pod dużym wrażeniem tego co robi Simon Beck, dlatego zdecydowałam się na umieszczenie  jego fantastycznych prac na swoim blogu...
Wszystkie zamieszczone zdjęcia pochodzą z Internetu.








85 komentarzy:

  1. Coś niesamowitego jak to można zrobić - do twojego starszego posta -to ja z wyjazdów przywożę zdjęcia i widokówkę - właśnie żeby mnie pamiątki nie przerosły - Trzymaj się ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, jesteś bardzo rozsądna. Ja teraz też przywożę zdjęcia i pocztówki.
      A co do Simona Beck'a jest niesamowity.
      Robi wrażenie!!!!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ale "odjechany" facet. Nigdy o nim nie słyszałam. Wszystko, co robi jest niezwykle imponujące.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim w tamtym roku. Nie miałam odwagi zamieścić zdjęć z Internetu. Stałam się odważna!!!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Witam bardzo zaciekawiły mnie wzory na śniegu pierwszy raz coś takiego widzę super , że wstawiłaś te zdjęcia . Fajny blog dołączyłam do obserwujących . Zapraszam do mnie :http://kraina-kwiatow-i-smakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo podobają.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Wow super schöne Bilder!
    Grüße Crissi

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra! Żeby takie cuda tworzyć trzeba mieć sporo wolnego czasu :) świetnie to wygląda! Pozdrowienia zostawiam Łucjo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oskko, trzeba mieć dużo czasu i dużo siły.
      Wyobrażasz sobie dreptanie po śniegu przez dziesięć godzin?
      Przecież może zakręcić się w głowie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Wyglądają te wzory jak babcine serwetki z dawnych lat. Szydełko i druty;)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają jak serwetki. Delikatne, pięknie wykrochmalone.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Niesamowicie te śnieżne arcydzieła wygladają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niesamowite, dlatego odważyłam się by je pokazać!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Yes, this was amazing! I have never seen this before :-)

    Have a nice evening!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marit,
      I watched his work for a long time.
      They are beautiful and very,
      Regards:)

      Usuń
  9. Iście koronkowa robota:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście niesamowite!
    Najbardziej zastanawia mnie jak on 'rysuje' wzór i zachowuje proporcje.
    Tak naprawdę z dołu tego wzoru się nie widzi.
    To tak jak ci, którzy robią kręgi w zbożu.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pamiętasz piktogramy w zbożu?
      Podobno robiono je helikopterami.
      Czy to jest prawda? nie wiem tego na 100 %
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Nigdy czegoś takiego nie widziałam, to niewiarygodne! Nawet nie potrafię sobie wyobrazić jak jeden człowiek może to stworzyć. Jak widać ludzkie pasje mają bardzo różne oblicza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek jest zdolny wymyślić, zrobić tyle fantastycznych rzeczy.
      A tajemnicze znaki na pustyni Nazca? Mają prawie 3000 lat.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Witaj Lusiu ! :)
    Tęskiłem !!! :D
    Nie wiem co powiedziec, to jest wspaniałe..
    Brak mi słów.. :)
    Pozdrawiam Cię gorąco w ten zimowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że już jesteś.
      Tydzień odpoczynku po sesji dobrze Ci zrobił.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Sohhh beautiful never saw it before. Thanks for sharing this beauty.
    Have a wonderful evening.

    OdpowiedzUsuń
  14. Simplesmente lindo isso. Nunca tinha visto isso na neve assim! beijos,chica

    OdpowiedzUsuń
  15. Fine patterns. Skillfully done.
    Greetings and hugs, Lucia.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne ;), będziesz kontynuować u nas ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam , że świetne.
      Brak takiego jeziora. Morskie Oko jest trochę małe.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Cudowne :D Troszkę mi to przypomina kręgi zbożowe :) Kreatywność ludzka nie zna granic :):) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! These are beautiful Lucia. I've never heard of him before, thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę coś takiego pierwszy raz:))ludzie mają przedziwne talenty:))to jest niezwykłe:Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne... Również jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś pięknego, niezwykłe twory wymagające niezwykłej dyscypliny podczas tworzenia tych obrazów. Jeden krok nie w tym miejscu a już efekt by nie był taki jak widać na zdjęciach.Świetnie, że nam to pokazałaś.
    Dziękuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały artysta i robi bardzo ciekawe obrazy na śniegu. Szkoda tylko, że jego dzieła stopią się wraz ze śniegiem. Podziwiam tym bardziej jego prace. Bardzo ciekawy post :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. FANTAZJA - CUDOWNE ...
    nawet nie wiedziałam, że takie cuda są
    ------Lusiu - dziękuję za informację o moim blogu, notkę w społecznościach widziałam ale blogu w polecanych nie zauważyłam ... to miłe konsekwencke konkursu
    ------------
    Lusiu trochę rzadziej wpadam ale Danusia ciągle chora , strasznie się to ślimaczy eeeech

    OdpowiedzUsuń
  24. These snow paintings (sculptures) are absolutely beautiful. I can't believe the planning and time necessary to create these wonderful images. Thank you for sharing this wonderful artist with us.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, to jest niesamowite :)) W wolnej chwili zapraszam do mnie ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Bo chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś niesamowitego, toż to prawdziwe arcydzieła, aż trudno uwierzyć, że zrobił to człowiek tylko na rakietach śnieżnych, a nie jest to rysunek komputerowy, tak idealnie tam wszystko wygląda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem, coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello dear friend Lucia!
    Beautiful designs on the snow!
    A beautiful day you want!
    Embrace you with love!
    Kisses.
    *ELENA*

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś przepięknego, nigdy bym nie pomyślała, że można tak pięknie tworzyć na śniegu. Lusiu życzę słodkiego Tłustego Czwartku. Ina

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastische Schneekunst!

    Liebe Grüsse Dir

    Hans-Peter

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z innymi te wzory są piękne i niesamowite, koronkowa robota. Sama nie wiem czy odważyłabym się coś takiego zrobić. Życzę Tobie Łucjo pysznych pączków w Tłusty Czwartek. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  32. ARCYDZIEŁA po prostu wspaniałe serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Awesome! I didn't know this artist. His art as the lace on the snow. Thank you, Lucia, sharing these photos!

    OdpowiedzUsuń
  34. Sunt super frumoase.Nu am mai vazut pana acum.

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam w internecie prace tego zapaleńca. Na szczęście zostają mu fotografie na pamiątkę. Wielu ludziom dostarcza radości swoja twórczością i o to przecież chodzi. To nie jest Papież przywalony kamieniem w Zachęcie, czy Chrystus na krzyżu. Takiej sztuki nie toleruję i wszelkich udziwnień.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  37. Such beautiful and amazing patterns in the snow, a very talented man... also the video of the landscape in France is so visually beautiful and the music.
    Have a lovely day!
    xoxoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  38. Popatrzyła dzisiaj na lukier na pączku - i przypomniał mi się ten wpis ..
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne dzieła sztuki... Wspaniała wyobraźnia człowieka!!! No i jaki efekt! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Co wspaniałe zdjęcia! Awesome! Uwielbiam Twojego bloga!
    Całuję was
    Pozdrawiam,
    MARIA

    OdpowiedzUsuń
  41. ...śniegowy artyzm, szkoda tylko, że nietrwały...
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  42. What a great idea - very artistic!

    OdpowiedzUsuń
  43. I love it. What a fun form of art creating these beautiful patterns in the ice and snow.

    OdpowiedzUsuń
  44. ... niesamowity talent a do tego i zdrowie musi mieć !

    OdpowiedzUsuń
  45. Amazing, I really adore things like this and always wish I could see them in person!

    OdpowiedzUsuń
  46. Uuaauu.AWESOME! .... Jak cudownie. Oni są prawdziwymi dziełami sztuki. Po karze będą jeździć na tych stokach. Simon Beck to prawdziwy rzeźbiarz śniegu :))
    Dzięki Lucy za udostępnienie takiego piękna.
    pocałunek

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepraszam, że pytanko zadam nie na temat. Czy działa Lusiu Twój internet. Mam wrażenie, że coś jest nie tak;) Może to mój kaprysi?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oglądałam jakiś program o tym panu (jak jeszcze oglądałam telewizję). Bardzo ciekawe są te śnieżne dekoracje. To dopiero pasja, a jaka zdrowa, tyle czasu przebywa na świeżym, mroźnym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  49. Robi wrażenie,cóż artysta z duszą,miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  50. impressionnants

    OdpowiedzUsuń
  51. These photos are amazing. Like crocheted doilies. Thank you for sharing.
    Hope you are well.
    Happy days,
    Betty

    OdpowiedzUsuń
  52. LUSIU - GDIAE JESTEŚ ??? hop, hoooooop
    ---------------
    dzisiejsza noc wreszcie przyniosła Danusi ulgę i lekką poprawę. Lusiu - dziękuję za modlitwę

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne i fantazyjne. Miło się ogląda, bo za oknem tez biało. Pozdrawiam Łucjo :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Oryginalne , cudne i gdybym nie widziała zdjęć to na słowo nie uwierzyła bym. Jak to dobrze że takie coś pokazujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Meg na blogu pokazała kobietę, która rysuje piaskiem.
    Niesamowite rzeczy ludzie robią...
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Hei :)
    Noe så fantastisk!!...jeg kan ikke forstå hvordan dette er mulig...
    Ønsker deg en fin helg:))

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniałe zdjęcia:} niesamowity talent, coś pięknego:} cieszę się, że tu trafiłam:} aż mi się chce teraz dziergać:}

    OdpowiedzUsuń
  58. Rewelka wcześniej widziałam podobne tylko w zbożu.

    OdpowiedzUsuń
  59. Coś niesamowitego.Przychodzą mi na myśl zdjęcia wykonane przez brata z wyprawy do Peru.Gdzie starożytni Peruwiańczycy pozostawili znaki (Nazca). Te są ładniejsze ,tamte trwalsze:))Jedne jak i drugie niesamowite.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...