piątek, 1 marca 2013

Szukałam wiosny...

       
                 


Grają melodie wiosny, która budzi się ze snu
I wybucha feerią barw jak tęcza ze snów...


http://img-fotki.yandex.ru/get/4406/132037756.63/0_615de_af132c78_L.jpg

I to jest prawda, że "Jedna jaskółka nie czyni wiosny". Wczorajszy, pierwszy od miesiąca słoneczny dzień, sprawił, że od razu szukałam cierpliwe oznak wiosny...  Moja radość była wielka...gdy w zacisznym miejscu znalazłam kępkę przebiśniegów. W kolejnym, pojawiły się pierwsze, trochę anemiczne krokusy...  A na nich? pszczoły...Każda,  nawet taka maleńka oznaka dała mi nadzieję, że wkrótce pojawi się  wiosna, ciepło i zieleń... Kilkadziesiąt metrów dalej, w Małym Lasku zakwitła leszczyna a na drzewach pojawiły się kotki bazi...  Stara wierzba rosnąca w kącie ogrodu, nabrała delikatnych odcieni zieleni...





A kiedy po kilkunastu minutach przyszłam do domu i spojrzałam przez okno, zobaczyłam dwa koziołki...  I chociaż to było kilkanaście metrów od domu, one bacznie obserwowały by sarenka mogła szukać  pożywienia...  Przypuszczam, że wyczuły iż nic im nie zagraża i  zaczęły paść się na łące... A potem udały się do lasu...

A dzisiaj? Znowu zrobiło się szaro, buro, ponuro... I od rana pada śnieg...
Tulipany, wiosenne kwiaty przeznaczone są dla Was, ku pokrzepieniu serc... Jeżeli dopada Was  zimowa chandra, to również na poprawę nastroju...humoru...czegokolwiek.





http://img-fotki.yandex.ru/get/6113/132037756.92/0_6e858_83b4132f_L.jpg
  
     
           Witam  nowe osoby odwiedzające mój blog...
            Dziękuję za wizyty i pozostawione komentarze...
            Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego, słonecznego weekendu..



http://img-fotki.yandex.ru/get/25/132037756.63/0_615dd_c0c4844b_L.jpg

110 komentarzy:

  1. Twój post i zdjęcia nastrajają optymistycznie. U mnie wczoraj nie było słońca, ale za to dzisiaj po południu zaświeciło. Oby było też jutro.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, cieszymy się z każdego promyczka.
      Oby u Ciebie jutro też świeciło...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. U mnie za oknem szaro,ponuro,pochmurno, po prostu brzydko. Twój post jest taką wiosenną iskierką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, to znaczy, że mamy podobną pogodę.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Wow, znalazłaś już dużo wiosny :-)))
    Ja jutro idę na działkę,
    może coś tam znajdę wiosennego ...
    Miłej wiosny życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, też byłam zaskoczona.
      Dzisiaj nie przybył ani jeden kwiatuszek.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Łucjo, to na pewno z tego roku ?... :)
    Szczęściara... u mnie chyba jeszcze tak nie będzie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna kępka przebiśniegów i kilka krokusów...to tak wiele?
      Wczoraj widziałam Panią, która sprzedawała małe wiązaneczki przebiśniegów, dlatego poszłam szukać ich w moim ogrodzie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Hello dear Lucia!
    Beautiful pictures, nice song Sarah B!
    Have a hot spring, beautiful and full of joy!
    Nice weekend my dear!
    With much love!
    *ELENA*

    OdpowiedzUsuń
  6. To już koniec zimy, bo moje wrzośce pięknie zakwitły, a koty mniej wylegują się w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje koty nie wylegują się w domu, bo przecież to marzec.
      Ich czas. Zakwitły u Ciebie wrzośce?
      To wiosna tuż, tuż...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Piękne oznaki wiosny uchwyciłaś . Tak się cieszę , że ona nadchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, to było wczoraj. A dzisiaj zimno, śnieg...
      Liczyłam, że jutro będę mogła pobuszować po ogrodzie.
      A tu klops.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Beuatiful pictures, and lovely deers. They are so cute. The spring is near, and I hope the snow goes away soon.
    Have a nice weekend, Lucia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marit, I hope that next week will come spring.
      Regards:)

      Usuń
  9. Lucia, it's was a surprise to see deer so near from your home! I love your photos of tree's branches on the background of blue sky.
    Have a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadezda, I also like pictures of trees against a blue sky.
      This pair of animals each year in these bushes gives birth to her little baby.

      Usuń
  10. U mnie jeszcze ani bazi ani przebiśniegów nie widać. Ale słońce coraz częściej wychyla się zza chmur i powietrze inaczej pachnie. Pewnie wiosna już za rogiem. Oby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mo, mam nadzieję, że czeka za rogiem...
      dzień jest dłuższy o trzy godziny.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Byłam wczoraj w ogródku, przebiśniegi zakwitły, krokusy zaczynaja pokazywać kolory w pączkach i wrzośce też już kwitną. Było niebieskie niebo, ale dzisiaj znowu szare :(. Niech ta wiosenka przychodzi, tęsknimy za nią. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy, każda nawet najmniejsza oznaka wiosny.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Iniciaste muito bem MARÇO.

    Que ele seja tão lindo quanto tuas fotos! beijos, lindo fim de semana,chica

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, "Na betonie kwiaty nie rosną" i to jest najprawdziwsza prawda.
    Z radością oglądałam u Ciebie pierwsze oznaki wiosny, bo to znaczy że jest tuż tuż:)
    Pozdrawiam:)
    P.S. "U Ciebie", znaczy na Twoim blogu;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, mam nadzieję, że już za kilkanaście dni do nas zawita.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. To prawda że jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale ja mam wielką nadzieję że to już ostatnie podrygi zimy, oby jak najkrótsze... Lusia pięknie tam u Ciebie, przebiśniegi, krokusy... a koziołek i sarenka już podbiły moje serce na maksa :) mam nadzieję że takie widoki będziemy spotykać coraz częściej
    Lusiu ściskam serdecznie i dużo słońca na weekend życzę
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy trawa urośnie wtedy nie są tak dobrze widoczne.
      Kiedy urodzi się małe, lubię obserwować jak o niego się troszczą...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Lusiu musisz mieszkać w wyjątkowo pięknym miejscu :)
      uściski

      Usuń
  15. the deer are sweet! hope you have brighter days ahead!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deer are nice.
      The days are getting longer.
      Spring is coming...

      Usuń
  16. LUSIU - JESTEM ...
    jak zobaczyłam tego koziołka to od razu zachciało mi się poskakać i pobrykać i taki jakiś optymizm we mnie wstąpił - no cudny zwierzak ...
    u mnie za oknem szaro buro i przygnębiajaco
    Lusiu - odznaczyłam Ciebie moim własnym, osobistym ziarenkiem optymizmu .. przyfrunie pocztą - niech wykiełkuje i pięknie urośnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu Kochana, dziękuję, przyfrunęło piękne ziarenko optymizmu.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Lucia, gracias por tus deseos de primavera, pronto llegara. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przy tak wspaniałych zdjęciach wiosna przyjdzie jak najszybciej. Ja już czekam na nią z niecierpliwością, bo wyjątkowo w tym roku stęskniłem się za słońcem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyszku, w tym roku wszyscy jesteśmy stęsknieni za słońcem.
      Z utęsknieniem czekamy na przyjście wiosny.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Hura!! Lusiu przynosisz nam wiosnę! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem sporo tej wiosny :) Ja jej poszukam w niedzielę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że znajdziesz i pokażesz na swoich wspaniałych zdjęciach.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Witaj Lusiu! U mnie już stoją w flakonie bazie, na działce zaczynają wybijać się przebiśniegi. Pachnie ziemia już inaczej... Niech no tylko zakwitną jabłonie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na miodowe informacje. Tomasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomaszu, zgadzam się z Tobą. Czuć w powietrzu wiosnę.
      Gdy zakwitną jabłonie? To będzie Eden!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Lucia Maria sou apaixonada por tulipas! Imagens lindas da primavera iniciando! O casl de veados, as árvores! Que lindo de ver! Grande abraço! Visite meu blog de variedades: marialuizasaes.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love the picture of the catkins.

    OdpowiedzUsuń
  24. You take such lovely pictures. I love those tulips, hard to grow them here in Bangalore.

    OdpowiedzUsuń
  25. So beautiful your photos of Spring emerging, delicate blossoms after the cold of Winter.I hope that soon the sun will be with you every day.
    love and hugs
    Dianne
    xoxoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. nic tylko się Lusiu cieszyć , że masz wiosnę...
    u nas dalej śniegu mnóstwo... kawałeczka gleby nie widać... i kązdej nocy z lekka mrozi...
    wiosna na Podlasiu o wiele później się zaczyna ...
    miłej soboty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Twoje strony to daleka Północ.
      Do Ciebie też zawita wiosna.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  27. So beautiful pictures of spring, lovely cute catkins!
    Warm greetings and hugs!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful, beautiful photos of spring!

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful pictures of spring. Lovely deers! Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie od rana świeci słoneczko, ale jest mroźno - wiosny na razie nie widać, chociaż już bliżej niż dalej i tym się pocieszam, a za tulipanki bardzo dziękuję, buzia sama się do nich uśmiecha:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj znowu świeci słońce. Owszem, jest dosyć chłodno.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  31. Witam cieplutko
    u mnie zimniuteńko
    życzę miłej soboty
    i mało roboty.
    Serdeczne pozdrowienia:))
    Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hallo Łucja-Maria,
    leider kann ich die Musik nie öffnen! Wunderschönes Frühlingsbilder zeigst du da, bei uns ist noch alles unter dem Schnee begraben.
    Viele Grüße und ein schönes Wochenende wünscht dir
    Crissi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich bin überrascht, dass Sie nicht öffnen können die Musik.
      Ich nehme an, in Bayern ist noch eine Menge Schnee.
      Grüße.
      Lucia

      Usuń
  33. Czuć już wiosnę. Słoneczko świeci. Chcemy więcej ciepła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Łucjo piękną wiosnę naszukałaś pozdrawiam miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wando, maleńka, ale dobrze, że są jej oznaki.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  35. ...dzisiaj to dopiero wiosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, że poszukiwania się udały i znalazłaś pierwsze oznaki wiosny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Konkretne, napawające nadzieją oznaki wiosny. Dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się wydaję, że powolutku się zbliża.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  38. Wiosna bardzo pomału budzi się do życia.
    Na pewno kwitną ( i pylą zarazem) leszczyny, bo ja z katarem nie mogę sobie poradzić.Życzę Ci Łucjo miłego weekendu i pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, pomału się budzi, ale jak się obudzi?
      Wszystko będzie kwitnąc dookoła.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  39. ...jeszcze do niej daleko, acz u mnie od trzech dni słońce dzień wita...:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  40. It sure looks like you've found it, Lucia, and how beautiful it is!
    I have been looking for our snowdrops here, but no luck so far.
    I absolutely love the first photograph here.
    There is nothing quite so pretty as pussy willows against a gorgeous blue sky.

    Have a wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisa, I welcome your opinion.
      You are professional.
      I hope that the snowdrops bloom more.
      Regards
      Lucia

      Usuń
  41. Oi Lujcia
    Obrigada pela visita, seu blog também é lindo! adoro flores e essas são bem diferentes das que temos aqui,
    Paopulas enfeitando o blog estão maravilhosas,
    Volto pra segui-la,
    um abraço e boa semana

    OdpowiedzUsuń
  42. Hi Lucia!
    Beautiful flowers!
    I wish you a nice weekend and a happy spring!
    Love,
    MARIA

    OdpowiedzUsuń
  43. Też bym tak chciała Łucjo mieć zwierzyniec koło domu i go obserwować ......na poszukiwania wiosny też muszę się wybrać ale dopiero po niedzieli. Pozdrawiam i miłego weekendu życzę , już się przyzwyczaiłam do W.P. i na razie nic nie zmieniam tylko nieraz strasznie się człowiek denerwuje na niedogodności na tym portalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dzisiaj w lesie. Jest szaro.
      Jedynie ptaki dają zanac, że idzie wiosna.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  44. Dzięki Lucia dla wszystkich wiosną dzisiaj ... chociaż śnieg powrócił :(( była radość, aby zobaczyć kwiaty i jelenie :))
    Miłego weekendu.
    pocałunek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lauro, dzisiaj znowu świeci słońce.
      Idzie ku wiośnie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  45. wow! spring is on its way!

    Have a great day!

    xoxo, Juliana | PJ’ Happies :) | PJ’ Ecoproject

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie, że mogłaś zobaczyć wiosnę. Ja byłam dziś na wsi, ale tam jeszcze pełno śniegu i bardzo, bardzo zimno. Wspaniale, że po tej podróży, mogłam ogrzać się wiosną u Ciebie Lusiu. Pozdrawiam serdeczne Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ino, zaskoczyłaś mnie, że na wsi był jeszcze śnieg.
      U mnie po wczorajszym brzydkim dniu, znowu słońce.
      Przyznaję, jest chłodno. Cieszą mnie jednak promyki słońca.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  47. Delightful shots of the buds, flowers, berries and animals. Your photographs are a joy to see.

    OdpowiedzUsuń
  48. gorgeous images lucia but the first one, took my breath away!! spring is coming.....i check my crocus everyday, they will be first to bloom but so far, they are still sleeping!!

    i also loved seeing the tulips!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. White buds on the branches are very nice.
      I like them in a vase. It is a sign that spring is coming.
      Regards

      Usuń
  49. Ola!
    A quarta tulipa tenho aqui no meu jardim na região sudeste do Brasil,
    onde vivo feliz.
    Bjins e o desejo de um feliz fim de semana
    "
    Que seria dessa tola poeta se seu coração
    não mais
    amanhecesse em poesia?"
    Catiaho Reflexo d'Alma

    OdpowiedzUsuń
  50. Łał to u Ciebie wiosna pełną gębą! :))) U nas słabiutko, słabiutko... :(

    OdpowiedzUsuń
  51. ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾
    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)♥´´¯)
    ☆ ▓▒░ ☆ ♥ B U O N A ♥ ~ ♥S E R A T A♥ ☆ ░▒▓ ☆
    (_¸.♥(_¸.♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥.¸_)
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾

    ________________.O.___________.*.*
    ________________.OO.___________.*.*
    ________________.OOO.____________.O. * . * .
    ________________.OOOO.______-.OOO. * . *
    ________________.OOOOO._-.OOOO. * . *
    _______________.OOOOOOOOOOO. * . * .
    __________-.OOOOOOOOOOOOO. * . * .
    _____.OOOOOOOO0000000OOOO. * . * .
    __________-.OOOOOOOOOOOOO. * . * .
    _______________.OOOOOOOOOOO. * . * .
    ________________.OOOOO._-.OOOO. * . * .
    ________________.OOOO.______-.OOO. * . * .
    ________________.OOO.____________.O. * . * .
    ________________.OO.__________
    ________________.O.______
    _______________+880
    _______________++88
    _______________++88
    ________________+880
    ________________+888
    ________________++880
    ________________++888_____+++88
    ________________++8888__+++8880++88
    ________________+++8888+++8880++8888
    _________________++888++8888+++888888++8888
    _________________++88++8888++8888888++888888
    _________________++++++888888888888888888_+88
    __________________++++++88888888888888888_+8
    __________________++++++++000888888888888+88
    ___________________+++++++000088888888888_88
    ____________________+++++++00088888888888
    _____________________+++++++088888888888
    _____________________+++++++088888888888
    ______________________+++++++8888888888
    ______________________+++++++0088888888
    ______________________++++++0088888888

    OdpowiedzUsuń
  52. A u nas jeszcze miejscami dużo śniegu i nic wiosennego nie znalazłam:(dzisiaj było słoneczko ale wiał tak zimny wiatr że z domu prawie nie wychodziłam:)))ale skoro Ty tyle wiosny znalazłaś to i do nas przyjdzie:))))Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę

    OdpowiedzUsuń
  53. Robisz Łucjo prześliczne zdjęcia. Nie mogę się napatrzeć. U nas śniegi już stopniały ale jest mroźno. Tylko w południe gdy wyszło słoneczko czuć było w powietrzu powiew wiosny.
    Jak znajdziesz chwilkę to zajrzyj proszę do mnie na wyniki candy - czeka mała niespodzianka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Tylko patrzeć, jak w koło będzie zielono i kolorowo. Cieszą mnie twoje obserwacje. Wiosna tuż, tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne oznaki wiosny u Ciebie, uroczy koziołek, super tak móc obserwować z bliska leśne zwierzaki,pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  56. cieszę się, że ziarenko dotarło ... miłej wiosennej niedzieli życzę Lusiu ...

    OdpowiedzUsuń
  57. Spring is very close, so that the life reborn, sun will shine more cheerful, flowers give away your perfume all around! Springtime is coming and everything is back to live!
    Have a great Sunday, enjoy the beautiful days, dear friend.

    OdpowiedzUsuń
  58. Gracias a ti por esta hermosa entrada y estas bellas imágenes.

    Feliz fin de semana.

    Un abrazo desde México.

    OdpowiedzUsuń
  59. un pur bonheur de voir des cervidés

    OdpowiedzUsuń
  60. PIĘKNIE:)))) Serdecznie i wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Your photos and words are lovely Lucia. I love the pure white of the snowdrops and the cheerful little crocus flowers heavy with bees. Just a little taste of what is to come.
    I have not been posting or reading blogs for a while. I have now started again.
    I hope your new week is a happy one.
    Betty

    OdpowiedzUsuń
  62. Tulipany są cudowne, światło i kolor. Przez chwilę, zaszczepił radość wiosną, wkrótce przyjdzie.

    kisses

    http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  63. Bom Mês de Março!
    Boa Primavera!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°♡⊱╮╮

    OdpowiedzUsuń
  64. U mnie jest zimowo.
    Rano śnieżyca była, teraz już nie sypie, ale jest zimno i wieje przejmujący, zimny wiatr.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  65. Szukaj Łucjo wiosny , szukaj, bo ładnie znajdujesz i kolorowo. Przecież o to chodzi aby kolorem ubarwić sobie oczekiwanie na wiosnę. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  66. No, koziołek jest uroczy w tych szarych badylkach, a z wiosną to tak jest, że przyjdzie kiedy będzie miała ochotę!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...