środa, 27 maja 2015

Ostatnie dni maja







Warto, warto żyć,
Wtedy pachniałaś bzami,
Dziś znowu kupiłem flakonik,
Roztarłem kroplę na dłoni
I przeszłość wieje nad nami
Bzami.

Warto, warto żyć,
Mgławo jest za oknami,
Zaraz listonosz zadzwoni,
Ustami przypadam do dłoni,
Całuję cień twojej woni...

Przyjdziesz - będziemy sami,
Jedyni i zakochani,
Chłonąc z czułością perfumy
W miłym uśmiechy intymnej zadumy:
"To my? Ja - i ty?"
Wiesz? Wzdycham... I przez łzy
Powtarzam: warto, warto żyć...

(Julian Tuwim)










Za kilka dni kończy się najpiękniejszy miesiąc roku... Tegoroczny maj nie sprostał moim oczekiwaniom... Był dosyć chłodny, bardzo kapryśny i deszczowy... Przez ostatnie trzy dni lało jak z cebra... Właściwie to nie miałam okazji do fotografowania  roślin w  ogrodzie... Było buro i ponuro... A niebo zawsze było szare, bez wyrazu... Wstałam dzisiaj bardzo wcześnie... Nie padało... Wyszłam z psem... Po 15 minutach wróciłam do domu po aparat fotograficzny by utrwalić cudowne chwile z najpiękniejszego miesiąca roku......








Wiem, że trudno Wam będzie uwierzyć w to, co teraz napiszę... Pierwsze zdjęcie zrobiłam wcześnie rano...  o  godzinie 4,51 .  Ciężkie, ołowiane chmury  przeganiane przez lodowaty wiatr sunęły po niebie... Były momenty, że pokazało się nawet  słońce a między chmurami niebieskawe niebo... W tym roku nie nacieszyłam się bzami ponieważ ciągle padało... W zacienionym miejscu kilka dni temu zakwitł fioletowy bez  i lilak Meyera... Nie mogłam przejść obok niego obojętnie... Pachniały oszałamiająco... Zerwałam spore naręcze...







Poszłam do Małego Lasku z koszem pełnym gałązek lilaka...  Musiałam  tez sprawdzić czy są duże podtopienia i czy ma łące trawy wymagają koszenia... Nie miałam zbyt wiele czasu by przysiąść na ławeczce i posłuchać śpiewu ptaków... Bardzo żałuję bo i takich zjawiskowych chwil bardzo potrzeba mi do życia... Szkoda... Dochodziła  już szósta godzina... Jeszcze kilka zdjęć i szybki powrót do domu...








Gałązki lilaka włożyłam do dwóch wazonów... A kiedy wróciliśmy po południu, cały dom był niesamowicie zapachniony... Musieliśmy zrobić ogólne wietrzone a kwiaty poszły zdobić balkon... Cieszę się, że mogłam pokazać Wam kawałek mojego świata, mojego ogrodu...






Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze...
Pozdrawiam  wszystkich serdecznie...



100 komentarzy:

  1. Piękny masz ogród, wszystkie drzewa kwitnące, rajskie widochy i zapachy. Czy narodziła sie nowa sarenka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bzy prawie wszystkie przekwitły. W tej chwili kwitnie niezbyt duży krzew fioletowego bzu i lilak Meyera.
      Zapach lilaka jest bardzo intensywny. Mimo, że dom został wywietrzony a kwiaty wyniesione na balkon to jego zapach jeszcze się utrzymuje.
      Nie widzę sarenek. Trawy są dosyć wysokie. Nie mam pojęcia czy już narodziło się sarniątko.
      Mam cichą nadzieję, że są gdzieś wśród traw.
      Pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
  2. Masz prześliczny ogród, szkoda, że nie miałaś dobrej pogody do fotografowania. My z kolei mieliśmy problem w niedzielę, bo było za duże nasłonecznienie i nie udało się kilka zdjęć.
    Szkoda, że nie podpisałaś swych roślinek, bo nie znam wszystkich. Bzu nikomu nie pozwalam zrywać, bo na drzewie będą żyły o wiele dłużej niż w wazonie.
    Pozdrawiam majowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno,
      powoli zapominam jak wygląda wiosenne słońce.
      Nie znasz tych kwiatów? kasztan różowy, złotokap, azalie, różaneczniki, lilak Meyera, kalina, czeremcha...
      Bez fioletowy jest niezbyt dużym krzewem więc nie zrywałam a lilak uwielbia cięcie.
      Pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
  3. Przecudny ogród:) tętniący życiem :)Kolory które kocham:) pozdrawiam i życze słonecznych dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato
      odwiedzam Twój blog. Przepraszam, że nie zostawiam komentarzy.
      Masz je ustawione na Google +
      W takim przypadku nie mam możliwości komentowania:)*

      Usuń
  4. Lubię Tuwima za te bzy...
    U nas już dawno bzy przekwitły, i czeremchy, i kalina, czyli nasz maj już odfrunął.
    Też go kocham mimo, że był zimny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię Tuwima.
      U mnie również przekwitły prawie wszystkie bzy. Obecnie kwitnie tylko fioletowy i jeden krzew czeremchy.
      Byłam zdziwiona, może to jakaś późna odmiana? Zdjęcia dzisiaj robione.
      Pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
  5. Dzięki za te zdjęcia, rozbujał się maj u Ciebie fantastycznie. U mnie chyba jest zimniej bo krzewy ociągają się z kwitnieniem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz. Basia pisze, że u niej te rośliny już dawno przekwitły. U mnie częściowo też...
      A u Ciebie? ociągają się z kwitnieniem..
      Pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
  6. Your garden is wonderful, Lucja! I love rhododendrons and lilac, and your basket full of lilac I think it smell magnificent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadezda, the smell of stunning.
      He filled the whole house.
      Syringa Meyer is lovely.
      Greetings :)

      Usuń
  7. Jakie piękne strofy i piękne kiście bukietów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwyciły kiście lilaka Meyera. Musiałam je zerwać.
      Każdego roku je zrywam ale aż tak intensywnie nigdy nie pachniały.
      Lubię zapach bzów jest delikatny bardzo przyjemny, ten dosłownie odurzał.
      Pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
  8. Lusiu, jak miło spacerować po Twoim pięknym ogrodzie !! Miło, kolorowo i pachnąco....aż chce się żyć !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu,
      majowy ogród zawsze malowniczo wygląda. W tym roku ja nie mam prawie żadnych wiosennych zdjęć.
      Padające deszcze wszystko skomplikowały. Kwiaty na balkony zamiast zdobić są jeszcze w ogrodzie pod folią.
      Pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
  9. Bardzo piękny kawałek Twojego świata:) Ależ z Ciebie ranny ptaszek, jestem pod wrażeniem :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstaję codziennie bardzo wcześnie... Wcześnie też chodzę spać.
      To mój ukochany świat:)*

      Usuń
  10. Dla takich widoków warto wstać wczesnym rankiem. Ogród wygląda zjawiskowo i niezwykle kolorowo. Podobno od jutra pogoda ma się poprawić. Życzę Ci Lusiu dużo słońca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pada już drugi dzień. Jednak nie jest zbyt ciepło.
      Niestety, ślimaki grasują w moim ogrodzie. Muszę o 5-tej rano wyjść do warzywnika i je wyzbierać.Zajmuje mi to 30 minut. Te ślimaki to jest prawdziwa plaga.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  11. Tak się cieszę, że uraczyłaś nas dzisiaj zdjęciami swojego ogrodu - jest fantastyczny, pełen obfitości, wszystkie prezentowane rośliny wyglądają zdrowo i kwitną bogato, pięknie! Wspaniałe okazy złotokapu i hortensji - zamawiam jej zdjęcie w czasie kwitnienia :) A krzew z długimi białymi kwiatostanami, to czeremcha, czy trafiłam kulą w płot? Dziękuję i proszę o więcej :) Pozdrawiam bardzo serdecznie. Od jutra ma być słońce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotokap zakwitł kilka dni temu dlatego pięknie się prezentuje. Deszcze go nie zniszczyły.
      To jedyna czeremcha która kwitnie przed małym Laskiem. Inne nie mają ani jednego kwiatuszka.
      Oczywiście pokaże hortensję gdy pokryje się kwiatami. Rzadko pokazuję swój ogród. To jest taka moja oaza spokoju.
      Pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
  12. Warto, warto żyć.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację:) Maj, to najpiękniejszy miesiąc w roku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejszy. szkoda, że tegoroczny deszczowy.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  14. marvelous blooms, beautiful greenery and broody skies!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, tegoroczny maj nie rozpieszczał, ale może dzięki temu lato się przesunie na bardziej letnie miesiące?
    Widzę, że obie jesteśmy rannymi ptaszkami, ja także bardzo często już po 4 jestem na nogach, szczególnie w dni wolne. Paradoksalnie w tygodniu śpię dłużej, bo do 5:40 :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyż to nie dziwne? kiedy jest okazja aby dłużej pospać to ja buszuję po domu.
      Wymykam się po cichu z sypialni. Schodzę na dół. Ubieram się i wychodzimy z psem na spacer.
      Na szczęście psiak jest spokojny i nie robi hałasu.
      Pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
  16. Coś pięknego! Masz bajecznie piękny ogród, jaka rozmaitość kwitnących krzewów. Ale tamta skromna ławka w brzozowym zagajniku też urocza, miejsce wprost idealne, by posłuchać ptaków i zapomnieć o całym świecie...
    Dobrej nocy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Małym Lasku jest kilka takich prostych ławeczek. I chociaż w ogrodzie jest kilka miejsc relaksowych to bardzo lubię przejść te kilka kroków do Małego Lasku i tutaj posiedzieć, porozmyślać, wsłuchać się w śpiew ptaków... Jedynie ciszę przerwie khok, khok, khok bażanta... To też miły dzwięk:)*

      Usuń
  17. Esta todo precioso. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lucia, your gardens are so very beautiful.
    So much wonderful color.
    Thank you for sharing these here, sweet friend. xo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Lisa
      thank you very much for your lovely comments.
      My sweet friend, I greet cordially:)*

      Usuń
  19. Lucia dear friend, your garden is so very beautiful, so many gorgeous trees, shrubs and flowers. How wonderful to walk amongst the many colours and fragrances, it would be so lovely. You have created an amazing garden.
    Hugs and kisses
    xoxoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear Dianne
      thank you very much for your wonderful, loving comments.
      You're a great friend.
      Greetings:)*

      Usuń
  20. Bonjour chère amie,

    Je suis sous le charme de vos magnifiques photos... Le mois de mai nous offre une sublime floraison. Chez nous, il n'a pas été trop catastrophique. Seulement quelques jours pluvieux et frisquets mais nous avons profité de très belles journées même estivales. L'an dernier nous avions eu un printemps désastreux. Le beau temps s'était seulement installé en juillet.
    Profitez au mieux des couleurs vivifiantes de toutes ces merveilleuses fleurs.

    ❁ ♡ Gros bisous ♡ ❁

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow!!! Absolutely gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny ten Twój ogród! Taki magiczny, naprawdę uroczy.
    U nas maj był cudowny, bardzo ciepły, kilka dni nawet wręcz upalnych. Zdążyliśmy już złapać tegorioczną opaleniznę.
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, opuściłam Twój kraj 3 maja. Tego dnia było deszczowo i bardzo zimno.
      Kiedy wróciłam w poniedziałek nad ranem u mnie było nie lepiej. I tak przez trzy tygodnie.
      Ostatnie dwa dni na szczęście już nie pada. Nie mogę nić robić w ogrodzie. Jest zbyt mokro.
      Rośliny też nie chcą rosną. mam nadzieję, że przyjdą cieplejsze dni.
      Pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
  23. Świat obrazów i zapachów masz w swoim ogrodzie. Teraz jeszcze zakwitną akacje, potem jaśmin a w lipcu słodko pachnące lipy. Lubię zapachy wiosny i początku lata.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście tawuły;)))

      Usuń
    2. Akacje już zaczynają kwitnąć. Każdego roku przynajmniej raz, podaję na obiad kwiatostany akacjowe.
      Są przepyszne. W Małym Lasku są ogromne krzewy jaśminowe. Ich zapach zniewala. Potem zakwita lipa i zbliża się Hanki. To już jeden krok do jesieni. Na Hanki zimne wieczory i ranki. Brrr, nie chcę myśleć o jesieni...
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  24. This season is so gorgeous ! Lovely photos, Lucia.

    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda maj to bardzo uroczy miesiąc i wielka szkoda że pogoda nie sprzyjała.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halszko,
      mam nadzieję, ze czerwiec nam to wynagrodzi.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  26. Łucjo, Twój ogród jest ogromny, mój przy nim wygląda jak chusteczka o nosa. Cudowne rośliny, dostrzegłam rododendrony, kaliny i złotokap. ale jeszcze wrócę popatrzeć.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, ranny ptaszku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromny? Może być większy o Mały Lasek.
      Ta część jest jednak oddzielona i częściowo puszczona na dziko.
      Tak trudno znaleźć kogoś do pomocy:)*

      Usuń
  27. Pięknie wygląda Twój ogród...Łucjo, choć przyznam szczerze musi być bardzo duży, skoro w nim tyle majowych kwiatów...Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim ogrodzie rośną nie tylko majowe rośliny.
      Jest sporo trawników. To najłatwiej utrzymać w ryzach.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  28. Co racja, to racja - maj nieszczególnie w tym roku się wysilił (w temacie temperatur za oknem) ale poza tym - pięknie swoją robotę wykonał. Umaił nasz świat jak się patrzy! i to wszystko przepięknie oddają Twoje zdjęcia :)
    Pozdrawiam z zachodniego krańca kraju.
    Ps. Również lubię wcześnie wstawać. Zdjęcia robione o tej porze bywają wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na maj temperatury są niespecjalne. ja kocham ciepło i słońce podobnie jak rośliny.
      Niestety nie mam wpływu na podwyższenie temperatur.
      Pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
  29. Łucjo masz imponujący ogród... zadziwia mnie ,że różaneczniki rosną w różnych miejscach, ja musiałam wsadzić swoje w jednym miejscu, bo latami nie kwitły w pobliżu tui, cudne bzy, tawuły i złotokap i tyle bujnej zieleni...piekne zdjęcia, chwal sie częściej swoim ogrodem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za tujami, cyprysami. Zmuszeni byliśmy je posadzić nawet w warzywniku.
      Jest duża przestrzeń i wiatr hulał po ogrodzie, warzywniku. Teraz jest parawan wyciszający.
      Tuż przy ogrodzie mam Mały Lasek i tam lada moment zakwitną jaśminy.
      Beatko, mój ogród jest zwykły i myślę, że nie mam się czym chwalić.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  30. Wszystko pięknie kwitnie, jestem zauroczona tymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,
      w tej chwili kwitną azalie, różaneczniki, lilak Meyera, ostatni krzaczek bzu i złotokap...
      Kwiaty u mnie już przekwitły.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  31. One more time, gorgeous flowers and pictures !!!!!!
    Have a lovely day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful flowers - very classy. I also love the scent of lilacs!
    Beautiful blessed day
    Hug Crissi

    OdpowiedzUsuń
  33. A u nas bez już przekwitł :(
    Bardzo ładne migawki Lusiu, bardzo :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już bzy przekwitły. Właściwie zniszczył je deszcz.
      W tej chwili kwitnie lilak Meyera i bez fioletowy.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  34. Gorgeous shots of the lilac and other beauties!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czyż wiosna nie jest najpiękniejszą porą roku???
    Śliczne zdjęcia,serdeczności Lusi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładne zdjęcia! śliczny liliak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  37. Dear Lucia!

    Your photos are so nice! The lilacs are so beautiful. They have just started blooming here, and the smell of them are so nice.

    I wish you a quiet evening!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marit,

      Syringa meyeri smells very intensely.
      I had to put him on the balcony.
      Marit, thank you very much.
      Good night:)*

      Usuń
  38. Uwielbiam kolor twoich wspaniałych fotografie.

    I bardzo podobał mi się tekst , towarzyszące


    Pocałunki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Ventana
      bardzo dziękuję za twoje miłe słowa.
      Pozdrawiam:)*

      Usuń
  39. Twój ogród jest zachwycający!!! Uwielbiam kwiaty, przyrodę...wszystko co nas otacza. I ja mam swoją mini działeczkę, na której odpoczywam od codziennych trosk. Najbardziej lubię nie niej być rano, w ciągu tygodnia. Nie ma wtedy ludzi i gwaru...tylko ptaki śpiewają. Bajka!!!
    Pozdrawiam wiosennie :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Łucjo, absolutnie fantastyczny masz ogród! Tyle pięknych krzewów - widoki i zapachy muszą być przecudne! Przyłączam się do próśb o więcej zdjęć Twojego ogrodu:)) I mam nadzieję, że czerwiec przyniesie poprawę pogody:)
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  41. Luciu, jestem pełna podziwu - ogród wygląda jak z bajki, zdjęcia mnie oczarowały szczególnie to z koszem pełnym lilaka pośród białych brzóz - uściski i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne tereny u Ciebie :) a u mnie bzy już przekwitają...

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej Lusiu,
    o tak, ten maj niewiele wspólnego miał z prawdziwą, ciepłą wiosną. Ale miejmy nadzieję że lato będzie takie,jak powinno być - chociaż niekoniecznie z temperaturami 40 st. :)
    Na prawdę masz wspaniały ogród - i chyba musi być ogrooomny ;)


    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiersz J. Tuwima idealnie "komponuje się" wraz ze zdjęciami. Aż sama przez chwilę poczułam zapach tych wszystkich kwiatów...:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hello dear, Lucia!
    Your garden is delightful walk offered today went to my heart, thank you!
    I wish you a nice weekend!
    Kisses and a big hug!

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj Lusiu! Jak przyjemnie odpocząć w takiej cudownej naturze wsród bzów i pięknych ogrodów nic tylko podziwiać autorkę wspaniałego posta serdeczności jeszcze majowe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie! Łucjo! uwielbiam Twoje zdjęcia przyrody, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  48. Una vegetación exuberante y florida para despedir el mes de mayo.
    Un saludo,

    OdpowiedzUsuń
  49. Lusiu,
    mogę tylko napisać, że wierzę w Twoje wczesne godziny poranne oraz to, że kolory Twojego ogrodu oczarowują i oszałamiają. A zdjęcia- perełki jeszcze uwydatniają piękno Twojego ogrodu. Pozdrawiam Ciebie i Eryka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Och te lilaki :) Każdy tydzień przynosi coś nowego, czyż to niej st piękne. Pozdrawiam serdecznie i gratuluje pięknego ogrodu:)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie przedstawiłaś nam Swój ogród, spacer wczesnym rankiem, bzy...Cudowne zdjęcia cudnego miejsca na ziemi:)
    Bardzo zainteresowałam się Twoją ławeczką, chyba sobie taką sklecę i też postawię w lasku. Pozwalasz?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Lusiu serdecznie dziękuję za troskę.Miło mi,że jest ktoś,kto o mnie myśli,to dobra energia dla mojej duszy-Dziękuję.
    Piękny wiersz Tuwima,a do tego Twoje fotki,urocze.na dodatek sama poranna świeżość,kiedy ja jeszcze przewracałam się na drugi bok,Ty już biegałaś po ogrodzie.Jesteś niesamowita.Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie nacieszyłam się w tym roku polskim majem i bzami , które uwielbiam. Ale cudownie, ze mogę obejrzeć te cudowne kwiecie w twoim ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudnie! U nas też pogoda w kratkę :( Ale na szczęście ostatnie dwa dni były w miarę słoneczne! Pozdrowienia Lusiu! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  55. Lusiu... też nie jestem zbytnio zachwycona majem... u mnie deszczowo i to mocno... a jak deszcz bez słońca to i warzywa nie wschodzą a na nich mi bardzo zależy pomijając, że tak jak napisałaś... deszcz poobijał i bzy i inne kwiaty
    ślicznie masz w ogrodzie
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny ten maj u Ciebie. Tak chciałabym zatrzymać te chwile z majową naturą na dłużej. Niestety czerwiec, równie piękny, ale już nie z taką świeżą zielenią, puka do drzwi.
    Cóż nie tylko nasze życie pędzi do przodu. Matka Natura też nie zwalnia kroku i każdego dnia ofiarowuje na, coś innego
    Pozdrawiam końcówką maja

    OdpowiedzUsuń

  57. ✿ه° ·. Lindo demais!!! Impressionante a quantidade e a beleza das flores!...

    Tenha um maravilhoso fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ˚ه❀❀ミ
    ✿ه° ·.

    OdpowiedzUsuń
  58. Lubię Pszczynę ale nigdy nie byłam w pełni rozkwitu azali czy rododendronów... Bez uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jakie piękne złotokapy, w ogóle masz tam cudnie (powtarzam się), aż chce się zaśpiewać jak dobrze wstać, skoro świt - tylko ta 4,51 - nie moja liga...
    uściski Lusiu

    OdpowiedzUsuń
  60. warto żyć ... chłonąć życie ... dzielić się nim w zachwycie ...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...