piątek, 1 września 2023

Moje sierpniowe bukiety

 






Popatrzcie, ileż gwiazd na niebie dzisiaj,

a każda dobra jest jak matki uśmiech -

i szumi wiatr, i polski sierpień skrzy się

, i człowiek musi długo marzyć, zanim uśnie. 

(Konstanty Ildefons Gałczyński)











Sierpień minął jak z bicza strzelił... Dla mnie niezwykle szybko... I nagle się okazało, że sezon letni dobiega końca, babie lato już się pojawiło w mojej okolicy... Poranny chłód jest mocno odczuwalny, dzień jest coraz krótszy, kryształowa rosa na trawie, nie pozostawiają złudzeń, że nadchodzi nostalgiczna jesień... Żal mi słońca, upałów i cudownej, letniej atmosfery, mimo to, lubię sierpień z jego falującymi  łanami zbóż i kroplami ciepłego deszczu...

Skoro już pożegnałam sierpień, więc pora na moje sierpniowe bukiety... Kwiaty kwitnące w tym miesiącu to rośliny dojrzałego lata... Mnogość przepięknych barw niezaprzeczalnie  cieszą oczy... W wielu miejscach ogród wygląda jak żółta, złota  plama, gdyż kwitną słoneczniki, rudbekie, dzielżany, nagietki,  nawłocie... 

Sierpniowy ogród to obfitość kwiatów, więc nic nie stoi na przeszkodzie, by tworzyć z nich bukiety... Muszę przyznać, że bukiet świeżych, kolorowych  kwiatów sprawia mi wielką radość, wywołuje uśmiech na twarzy i przede wszystkim poprawia mi humor w deszczowy dzień... Kolorowe cynie, róże, mieczyki, kosmosy, kalie, krokosmie (cynobrówki) to bohaterki w moich sierpniowych bukietach...


Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze...

Życzę miłego i udanego weekendu...

Serdecznie wszystkich pozdrawiam...

20 komentarzy:

  1. Przepiękne są te sierpniowe bukiety. Kocham lato i kwiaty a te są cudne przypominają mi dzieciństwo:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Todos son una maravilla. Tienes un buen gusto para componerlos.
    Feliz fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kolory lata zamknęłaś w tych bukietach. Dużo w nich wesołości i optymizmu. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, piękne bukiety, które jednak powoli przypominają o jesieni, a ja jednak wolę lato :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też poczułem zbliżający się jesienny klimat, może to kolorystyka Twoich bukietów a może to, że jesień to moja ulubiona pora roku. Mieszkanie w kwiatach zawsze dobrze się prezentuje. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sierpniowy ogród ozdabia wciąż wiele pięknych kwiatów, dlatego podziwiam Łucjo Twoje gustowne kompozycje, które dalej zdobią, ale tym razem już domowe wnętrza.
    Przesyłam najcieplejsze weekendowe pozdrowienia - Anita :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous flowers !!!
    Have a nice weekend !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely flowers to start my day. You can never fail with that, Lucja-Maria.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje sierpniowe bukiety są urocze.Przyroda pokazuje że wspaniale dekoruje świat.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też sierpień umknął jak strzała. To prawda, że pierwsze oznaki jesieni są już widoczne. Twoje bukiety zachwycają kolorami. Taka różnorodność. Ja niestety w sierpniu nie robiłam bukietów. Był nasz wnuś z rodzicami i waszym małym mieszkaniu stół i okoliczne komody były w stałym użyciu. Pozdrawiam serdecznie 🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj wkradł się błąd miało być: w naszym małym mieszkaniu 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for the thought-provoking and interesting articles

    OdpowiedzUsuń
  13. Łucjo, wszystkie bukiety piękne, ale najbardziej wpadły mi w oko te z cyniami i dzielżanami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Łucjo we wrześniu :) Twój opis sierpnia i bukietów pełnych kolorowych kwiatów jest pełen nostalgii i wdzięku. 🌼🍃 Sierpień to zdecydowanie miesiąc przejścia od lata do jesieni, ale twój sposób doceniania jego uroku i piękna w ogrodzie jest inspirujący. 🌻💐 Twój entuzjazm do tworzenia bukietów jest zarówno piękny, jak i kontemplacyjny, dodając radości i koloru w deszczowe dni. Dziękuje za podzielenie się tymi chwilami i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W Twoim domu stoją zawsze piękne bukiety:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie nie szkoda lata i jego upałów;) Piękne bukiety Lusiu! Kosmosy to jedne z moich ulubionych kwiatów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Estaba deseando que empezase septiembre para ver tus ramos de agosto, me encanó verlos, son preciosos. Un abrazo Lucía.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe bukiety Łucjo. U nas też pojawiło się babie lato. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego nowego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, kolorowe bukiety🌼🍀💚🤗
    Moc serdeczności zostawiam💛😄

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...