środa, 29 listopada 2017

Pierwszy śnieg w tym sezonie






Wstałam jak zwykle przed godziną szóstą... Podciągnęłam rolety i nie mogłam uwierzyć w to, co widzę... Za oknem było biało... Spadł u mnie  pierwszy śnieg w tym sezonie... Och, jak ja lubię gdy  ogród jest zasypany śniegiem... Drzewa, krzewy wyglądają magicznie... Jestem oczarowana widokiem śnieżnej scenerii... Chciałam zrobić  zdjęcia gdyż pierwszy śnieg zazwyczaj leży bardzo krótko... Niestety, miałam  dosłownie dziesięć minut na  ich wykonanie...






Kwadrans przed godziną siódmą, dosłownie pobiegłam do Małego Lasku by zrobić te zdjęcia... Był jeszcze półmrok i wyszły w niebieskiej poświacie... Chodząc po lasku wystraszyłam sarenkę, która spała na pobliskiej łące... Nie mam  żadnych tegorocznych jesiennych zdjęć ale już mam pierwsze zimowe... Bardzo się z tego cieszę...










66 komentarzy:

  1. Chyba nadszedł czas żeby wyciągnąć sanki:)
    Buziaki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki ale ja nie przepadam za nią:))zwierzątko trochę zdziwione:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż taka zima, najprawdziwsza, a taka piękna. Cudne zdjęcia zrobiłaś.
    Serdeczności.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Un adelanto del invierno a través de esa hermosa nevada.
    Me gustan las bellas estampas que han formado la nieve en el bosque.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Dosyć sporo tego śniegu spadło u Ciebie i rzeczywiście takich chwil nie należy pomijać. Bardzo ładnie ją pokazałaś, u mnie natomiast bardziej był to śnieg z deszczem, przed południem już po nim nie było śladu... a więc ja wciąż czekam na swój pierwszy prawdziwy zimowy ranek :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieg jest piękny, ale uciążliwy. Lubię go tylko na święta;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja kocham takie scenerie,tak bajkowo,biało.Te drzewa osypane puchem...i jeszcze sarenka na dokładkę...masz sczęście ,ze mieszkasz w takim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucia, so beautiful winter pictures<3
    Hugs and greetings.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany... ale nasypało!!! Zdecydowanie nie jestem jeszcze na to gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pierwszy śnieg.Osnieżone drzewa wygladają,jak w baśni.Bardzo dużo białego puchu spadło u Ciebie. Zdjęcia są rewelacyjne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj pięknie :)) U nas już był pierwszy śnieg, teraz czekam na nową dostawę :) :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful scenes. It is very hot here now, so I appreciate your cool photos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie to wszystko wygląda, jak w bajce :-)
    U nas jescze śniegu nie było, tylko pada i pada...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!! so beautiful.. the lone deer amid snow is so enchanting..

    OdpowiedzUsuń
  15. Winter is a beautiful time. Great photos. Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy śnieg, to prawdziwa radość da wszystkich, szczególnie dzieci.Doskonały również temat do fotografowania.Pozdrawim pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajkowy ogród i las :-)
    Z przysłów o pogodzie, niestety:
    Kiedy zima w listopadzie, jeszcze w kwietniu zimno się kładzie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Your first snow is lovely. Great photos! The seasons show off God's majesty in the most beautiful ways. Very exciting. Hugs to you, my Polish friend.

    OdpowiedzUsuń
  19. Maravillosas fotografías, me encanta la nieve. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  20. Love these photos! Where I grew up (Michigan) we had snow like this. Where I live now, not very often. I miss it!

    In response to your question: On my post “it’s True” I meant the gospel is true. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuuuuuudowne te fotki!!!!!...

    OdpowiedzUsuń
  22. Drzewa obsypane śniegiem wyglądają tak zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, też chcemy śnieg, zwłaszcza na święta... Byłoby cudownie.
    A w lesie zima, magia :-) piękne zdjęcia.
    U nas mróz mocny i też biało :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie i romantycznie masz w tym lasku. U mnie śniegu jeszcze nie ma. ❄

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo lubię gdy wszystko jest pokryte białym, puszystym śniegiem, a biel tego śniegu, aż razi w oczy. A słyszałam, że w tym roku ma być zima ostra.. Bardzo ładnie tą zimę uchwyciłaś w kadrze.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny jest ten świeży śnieg.
    Puszysty na gałęziach drzew. I ładne sa Ywoje zdjęcia.
    Pozdrowienia serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zjawiskowa sceneria! Aż trudno uwierzyć - u mnie 5 stopni na plusie, przez cały listopad był chyba tylko jeden dzień, a właściwie noc, z maciupeńkim przymrozkiem w okolicy zera. O tym, że zima nadchodzi, przypomniały mi gile przylatujące do ogrodu. Zawsze widywałam je dopiero jak było biało, a tu zieleń w ogrodzie, pierwiosnki kwitną, pąki na bzach, bazie na brzozach, i te gile w tym wszystkim jakoś egzotycznie wyglądały :). Gdzie te czasy, kiedy na Wszystkich Świętych śnieg był niemal po kolana!

    OdpowiedzUsuń
  28. Magicznie to wygląda, lecz ta magia nie dla mnie:) Ale trzeba przyznać , ze ośniezone drzewa to wielki urok.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zimę lubię tylko na zdjęciach, a Twoje są piękne.
    U nas na szczęście jeszcze nie spadł śnieg, ale do czasu. Na razie mamy tylko szron.
    Szkoda mi zwierząt, które muszą jakoś przetrwać ten okres. Mam nadzieję, że przeżyją dzięki ludziom dobrej woli.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gorgeous photos !!!!
    Lucky you to enjoy snow and those beautiful sceneries !!!!!
    Have a cozy day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie dziś pada cały czas. Pięknie to wygląda. Kocham śnieg. Cieszę się, że ty również widzisz w nim magię. Uwielbiam ośnieżone drzewa, krzaki. Wspaniałe zdjęcia, widzę czystą magię. Uwielbiam takie klimaty, no uwielbiam. Też muszę zrobić zdjęcia tego typu, pierw jednak muszę pozbyć się kataru. Może choć z okna coś zrobię. Mam nadzieję, e święta będą białe. Miłego dnia. <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sceneria. A u nas mokro i śnieg się topi. A ja cieplutko pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. U nas tylko plucha. Marnie.
    Pasowała by śnieżna zima bo mam ki!ka tras do pokazania,a w śniegu wygladają zdecydowanie atrakcyjniej niż w błocku.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi Lucja-Maria! Oh, what a fairy tale there is! Wonderful to see your four-legged friend. Best regards;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Parece que ha llegado el invierno dispuesto a vestir el paisaje con una hermosa capa blanca de nieve.
    Un abrazo,

    OdpowiedzUsuń
  36. Co prawda w moim wypadku jest to już drugi śnieg w tym sezonie, to i tak byłam mile zaskoczona tą zimową aurą, chociaż musiałam się starać, aby nie wywinąć pierwszego zimowego orła. Chociaż Puśka chyba bardziej zadowolona by była z zająca :). Mam nadzieję, że śnieg nie zmieni się lada dzień w okropną białą breję na chodniku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Zasypało i u mnie..zawsze zastanawiam się, jak zdołają przeżyć zwierzęta i ptaki...takie małe i delikatne..
    A zima bywa taka piękna....

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy snieg...ale jaki.... i zdjęcia wspaniałe...Twoje otoczenie jest piekne o kazdej porze roku:))POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak pięknie biało :) Wczoraj u nas też tak było, dzisiaj niestety już połowa stopniała :(
    Nawet sarenkę dorwałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Wowwww beautiful landscape.......The most wonderful time...of the year ❤️X ....happy weekend love Ria ❤️

    OdpowiedzUsuń
  41. The first snow is always surprising and very beautiful! Such fantastic snow scenes!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Łucjo cudowne zdjęcia. Piękne zimowe ujęcia. U nas w sumie to już drugi śnieg. Pięknie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaczarowana kraina! Kocham takie widoki :) Zrobiło się przytulnie, bajecznie, tak, jak w grudniu powinno być. A przy okazji pokazałaś nam swoją altankę i karmnik dla ptaszków - już pewnie się przy nim dzieje :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Bajkowy świat Łucjo, a u mnie zimy nie widać. Czekam z niecierpliwością na jej przyjście i odejście, bo wolę wiosnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. oooo sarenka :) uwielbiam zimowe klimaty nie tylko na zdjęciach lecz nad morzem póki co mogę sobie pomarzyć o śniegu, pozdrawiam z Gdyni :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jednak mamy szczęście mieszkając w naszym klimacie. 4 pory roku. Piękna ta Twoja zima- u mnie szarość.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zima w takim wydaniu zawsze nas raduje. Mieszkając na Śląsku wiemy jednak, że za kilka dni te białe pierzynki nie będą już tak atrakcyjne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Da mucha alegría ver la primera nevada del año pero yo estoy contenta de no verla más por el momento.
    Que pases un feliz fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie wygląda zimą Twój ogród Łucjo, jest taki magiczny.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  50. Me encanta la nieve y tus fotos son espectaculares, muchas gracias. Besos Lola.

    OdpowiedzUsuń
  51. U nas dzisiaj spadł śnieg ale jest tak mokro, nieprzyjemnie. Cały dzień mgła. Nawet nie chciało mi się robić zdjęć. Pozdrawiam cieplutko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zimowe zdjęcia! Ciesze się, że i sarenka się na nie załapała. Teraz pewnie będzie częstym gościem.
    Pozdrawiam Lusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Τι υπέροχες εικόνες! Σαν παραμύθι Χριστουγέννων!
    Σ΄ευχαριστώ που μας πήρες μαζί σου στο χιονισμένο δάσος!
    Σου εύχομαι καλό μήνα!
    Με αγάπη

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zimowe zdjęcia, bajecznie wygląda świat przysypany śniegiem.
    Żałuję, że nie miałam czasu na wyjście choćby na parę minut, żeby zrobić zimowe zdjęcia, ale cóż ostatnio wszystko w biegu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia, choć mnie wyrywa z rana tylko bezsenność. Ja fociłam wieczorem i z rańca, bo musiałam zerwać się do tyrki.
    Od wczoraj wzięła mnie złość, bo spółdzielnia chce wyciąć sosny i modrzewie wokół bloku, a one tak pięknie wyglądają. Po co ludzie sadzą drzewa, jeśli później chcą je uśmiercać?

    OdpowiedzUsuń
  56. Widoki jak z bajki Lusiu, udało Ci się zrobić piękne zdjęcia. U nas śnieg leży nadal i jak na razie nic się nie topi. Trochę się martwię, że znów zacznie padać i zasypie nas całkiem - już ciężko z domu wyjechać. Przydałoby się trochę słoneczka :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Hello dear Lucia!
    Beautiful winter decoration in your pictures, I like the pictures, I do not love in winter!
    Beautiful Sunday I wish you, my dear!
    I kiss you, I love you and I thank you for your visit and beautiful thoughts

    I do not have snow at Bucharest.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dear Lucia Maria - Even if it’s too cold, first snow is always exciting. Stay warm.

    Yoko

    OdpowiedzUsuń
  59. Och, tyle śniegu... naprawdę? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. u nas sniegu nadal brak, nacieszylam sie nim jedynie przez chwile w gorach :)

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie w tym roku tylko przez dwa dni było biało :/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...