czwartek, 21 sierpnia 2014

To miał być upragniony deszcz...




Jeżeli potrafisz o czymś marzyć, 
to potrafisz także tego dokonać...

Walt Disney





Po kilkutygodniowej, wyjątkowej fali upałów przyszedł wreszcie upragniony deszcz... Sądziłam, że jest dobrodziejstwem... Miałam nadzieję, że powietrze zrobi się rześkie... Rośliny w ogrodzie były umęczone upałem... Mimo codziennego podlewania wodą z ogrodowej studni... Były spragnione deszczu... Zamiast spokojnego, zbawiennego deszczu, przeszły burze... W wielu częściach naszego kraju bardzo gwałtowne i z nawałnicami...




Od soboty za oknem jest  szaro, zimno, nieprzyjemnie, i na dodatek od tamtego czasu codziennie leje... Niestety muszę udawać, że nie zauważam takiej brzydkiej pogody... Już nie mogę doczekać się słońca... Mam nadzieję, że  tam gdzie jadę będzie ono na mnie czekało... W sobotę wyjeżdżam do  moich ukochanych Włoch na zasłużony urlop... 
Żegnam się z Wami... Nie będzie mnie przez dwa tygodnie...

Dziękuję  za odwiedziny i pozostawione komentarze...
Życzę miłego, słonecznego i ciepłego weekendu...
Dla wszystkich zostawiam pozdrowienia...

84 komentarze:

  1. Śliczne te zdjęcia kwiatów z kroplami deszczu na nich...
    Przyjemnego odpoczynku życzę.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusu przyszłam jeszcze raz moje oczy popieścić tymi pięknymi kwiatkami :)
      No nie mogę się na nie napatrzy... ach!
      Buziole.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Miłego wypoczynku i dużo słońca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie cudowne zdjecia z kroplami deszczu :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero co wróciłaś, a już się żegnasz ;( Mimo wszystko życzę udanego wypoczynku.
    Ja już mam dosyć tej niemrawej pogody. Spoglądam za okno i czuję taką ponurą jesień. Chciałabym żeby słońce i te upały wróciły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear Lucia!

    You have taken lovely photo of lovely flowers! Very nice colors :-)

    I wish you a quiet evening!

    OdpowiedzUsuń
  6. sorry about the storms, but the rain looks so refreshing! do enjoy your holiday and safe travels!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lusiu, Twój ogród nawet po deszczu wygląda wspaniale. Życzę miłego odpoczynku i czekam na zdjęcia ze słonecznej Italii :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Le lonicere rampicanti qui non le usa nessuno ma la tua è una delle più belle!

    Un saluto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wypoczynku życzę i wymarzonego słoneczka:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. I hope the day has been nice and not stormy. Lovely flowers my friend! Hugs, Diane

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas deszcz tylko rosi, nie dokucza, a zimno raczej chwilowe i po upałach stanowi miłą odmianę. Porządny i zasłużony urlop przed Tobą - baw się dobrze, odpoczywaj, na pewno będzie pięknie :) Jak Ty wrócisz, to ja pojadę ;) A tymczasem ogród i my będziemy czekać na Twój powrót i popodróżne opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego urlopu Lusiu! Odpoczywaj i ładuj akumulatory! U nas dziś trochę padało, ale ogólnie pogoda jest OK, tyle, ze zrobiło się zimno. Nocami temperatura spada do 12 stopni, a w ciągu dnia wzrasta raptem do ok. 20-23. Pozdrowienia i serdeczności. Czekam niecierpliwie na zdjęcia z przepięknej Italii!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci ciekawego urlopu . Niech słońce będzie z Tobą !

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiaty i w deszczu są piękne!!! Udanego urlopu!!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałego wypoczynku Lusiu i mnóstwa wrażeń, którymi mam nadzieję, podzielisz się z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lusiu dużo słońca i wypoczynku :)
    też nie cierpię takiej pogody, mamy sierpień a wieczorem bez grubych skarpet i gorącej herbaty z miodem nie idzie wytrzymać brrrrr
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpoczywaj we Włoszech i tam mam nadzieję przywita Cię słoneczko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful images of your flowers sprinkled with raindrops dear Lucia, the rain is so refreshing after the heat.
    Have a wonderful holiday in Italy, I hope the sun is shining... I look forward to your photos.
    Hugs and kisses
    xoxoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie się ochłodziło faktycznie ale nie leje już. Nie było strasznych ulew ale u sąsiadów resztę śliwek z drzewa pozrzucało .
    Piękne kwiaty z kroplami deszczu:) Lusiu, Miłego i bogatego w piękne zdjęcia wypoczynku:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas też się ochłodziło i spadło sporo deszczu. Mam jednak nadzieję że i jesień w tym roku będzie łaskawa i piękna. Zdjęcia jak zwykle Lusiu zachwycające! Życzę Ci wspaniałego wypoczynku i wielu cudownych wrażeń.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownych wakacji! :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Raindrops are not so funny on my head, but they are beautiful on these flowers.
    Lovely photos, Lucia <3

    Greetings,
    Sirpa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłego wypoczynku...Zwiedzaj piękną Italię...życzę udanej podróży do słonecznych Włoch...i mnóstwa wrażeń...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknej pogody i przyjemnego wypoczynku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Biedne roślinki dostały mocny prysznic, a Tobie zycze cudownych wrażeń w pieknej Italii:)

    OdpowiedzUsuń
  26. powiem ze ja tez kocham róże i będę miała róże i będe miała jak wroce ze zgorzelca jade w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że jestem kolejną osobą, którą zachwyciły zdjęcia kwiatów z kroplami deszczu. Są piękne. A ptasiorek ... cudności.
    Cudownych przygód w Italii życzę i "tysiące" pięknych zdjęć na pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful flowers, beautiful pictures !!!!
    Have a great weekend !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne widoki kwiatów.Każdy kwiat jest cudowny.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety, pogoda tego lata jest wysoce kapryśna. Albo leje, albo suszy. Na suszę nigdy nie narzekam, bo mamy bardzo mokrą działkę, ale martwią mnie wielodniowe deszcze.
    Pięknie wyglądają róże z kroplami deszczu. Widzę, że Twojemu milinowi nie stała się krzywda, tak jak mojemu.
    Miłego wypoczynku i udanych sesji fotograficznych.

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanego urlopu i słońca :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. To prawda, że pogoda zrobiła się bardziej jesienna, ale Włochy mam nadzieję przywitają Cię słońcem, czego życzę - przyjemnego urlopowania i wielu wrażeń :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. I u mnie pogoda jesienna, po tych upałach zrobiło się od razu zimno i deszczowo.
    Udanego wyjazdu Ci życzę, dobrej pogody i mnóstwa wrażeń.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozdrów ziemię italską i wypoczywaj tam (za mnie również) a ja za dwa tygodnie zrewanżuję ci się tym samym :) Tym sposobem więcej wypoczniemy i zobaczymy :) piszę bzdury to chyba z tego oczekiwania na urlop od stycznia :(

    OdpowiedzUsuń
  35. My goodness, these are beautiful, Lucia!
    I especially love the red rose with the raindrops on it.
    Just gorgeous!
    Have a wonderful weekend, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  36. SZCZĘŚLIWEJ PODRÓŻY.

    NOSTALGIA.

    NA STARYCH FOTOGRAFIACH
    POSTACIE,
    KTÓRYCH NIE ZNAŁEM.
    POSZEDŁEM DO DOMU PO DRABINĘ.
    DOLNY KONIEC OPARŁEM O BRZEG STAWU.
    GÓRNY O KRAWĘDŹ NIEBA.
    NA NIEBIAŃSKIEJ ŁĄCE CHATKA POD STRZECHĄ.
    DRZWI OTWARTE. ZAPUKAŁEM. WSZEDŁEM.
    DOBRY BÓG PRZY KOMINKU SPOŻYWAŁ WIECZERZĘ.
    GWIEZDNY PYŁ OMASZCZONY WIATREM.
    ZAPYTAŁEM SĘDZIWEGO BOGA.
    CZY PAMIĘTA
    TYCH,
    KTÓRYCH NIE ZNAŁEM,
    Z UTRACONEGO MIASTA ?
    BÓG
    SPOJRZAŁ PRZEZ OKNO
    NA MIASTO.
    STAW. WZGÓRZA. LASY. DOLINY.
    ULICE PŁONĄCE LATARNIAMI.
    CMENTARNE KRZYŻE. OBELISKI.
    OTARŁ ŁZĘ RĘKAWEM.
    ODNIOSŁEM DRABINĘ DO DOMU.
    ALE MEGO DOMU JUŻ NIE BYŁO.
    NA STARYCH FOTOGRAFIACH
    POSTACIE,
    KTÓRYCH NIE ZNAŁEM.
    IDĄ ULICAMI MIASTA.
    ŚMIECH. GWAR.
    ŚPIESZĄ DO SWOICH DOMÓW.
    WPATRUJĘ SIĘ W ICH TWARZE.
    OCIERAM ŁZY
    RĘKAWEM.

    A. T

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj
    Wpadłam do Ciebie na chwilkę z krótką wizytą. Chciałabym się pożegnać. Nareszcie wyjeżdżam na urlop. Długo na niego czekałam.
    Przede mną jeszcze tylko to pakowanie.
    Ale co tam, za chwilę będę miała to już za sobą, a potem już tylko moje kochane złoto-czerwone uliczki.

    Niestety nie mogę obiecać:

    O jednym pamiętaj : z najdalszej podróży,
    napiszę do ciebie na pewno,
    napiszę do ciebie na pewno,
    napiszę do ciebie na pewno..

    Napiszę do Ciebie na pewno, po powrocie.
    Życz mi tylko proszę, aby pogoda dopisała. Przede mną przecież kilka dni wędrowania, radosnych wrażeń, tyle pięknych chwil do zapamiętania......
    Pozdrawiam ostatnimi przygotowaniami do wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  38. Happy holidays in Italy Lucja!

    OdpowiedzUsuń
  39. Espero que seas feliz en Italia. Un abrazo fuerte.

    OdpowiedzUsuń
  40. It's so good to welcome rain after many hot days. The plants love it and will keep flowering for longer now. The birds are happy as well.
    Your garden is lovely Lucia. Thank you for sharing these photos.
    Hope you enjoy warm days relaxing and seeing the sights of beautiful Italia.
    Happy days. Betty ox

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobrej pogody , bez deszczu, Życzę Wam na ten wyjazd.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tan llena de vida y frescura están estas flores, que hasta arece llegar hasta aquí su perfume.

    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyobraź sobie że u nas tak lało i było zimno cały lipiec , na szczęście sierpień mamay piękny.

    Miłego urlopu, i z niecierpliwoscią czekamy na relację z Włoch.

    OdpowiedzUsuń
  44. kwiaty na zdjęciach w tym deszczu wyglądają jakby płakały, jakby były bite... ale to chyba dla nich nie lanie, ale przyjemność, co? Jak sądzisz Mario? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknego urlopu życzę Ci Łucjo.
    A kwiaty na zdjęciach przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  46. W S P A N I A Ł E G O W Y P O CZ Y W A N I A I M N Ó S T W A S Ł O Ń C A :))))))
    Będę czekała na Twój powrót.

    OdpowiedzUsuń
  47. Powoli jesień będzie królowała.Też piękna i niezwykle kolorowa ale już ...niestety bardziej smutna.Pozdrawiam radośnie i jeszcze w letnim nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jaki piękny jest Twój ogród! I jakie piękne zdjęcia!!! Wspaniałego urlopu i bardzo dobrego wypoczynku Łucjo!

    OdpowiedzUsuń
  49. Dla pocieszenia napiszę tylko, że u nas niemal całe lato właśnie tak wygląda. Deszcz, deszcz, deszcz, na szczęście burze się uspokoiły... Kilkutygodniowa fala upałów to dla mnie w tym roku abstrakcja :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. a presto LUSIU
    WYPOCZYWAJ, ODDYCHAJ, CIESZ SIĘ SŁOŃCEM ...
    a my tu poczekamy ...

    OdpowiedzUsuń
  51. Róże w deszczu po prostu cudne.
    Było nam za gorąco a teraz jest za mokro .

    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne zdjęcia, a rośliny zroszone deszczem piękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. ah j'ai laissé mon parapluie moi!!!!lol

    OdpowiedzUsuń
  54. Pieknego wypoczynku Lusiu- w sloncu:)

    OdpowiedzUsuń
  55. I love going out after a rain to take photos. Your roses and their colours are so beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  56. Vann,dråper og dugg...det gir så mange fine motiver! Du har fanget det i linsen og deler med oss...Takk:))

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja mam już dość deszczu:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Yes, it is magic of nature and words that ?!
    The photos are formidable. hug

    OdpowiedzUsuń
  59. Ahoj Lucia,
    aj u nás toto leto veľmi často a veľa prší. Nádherné fotky si nám ukázala. Ďakujem a pozdravujem!

    OdpowiedzUsuń
  60. pozdrwiam z zgorzelca tu pada brak słonca mam nadzieje ze u CIEBIE OK CMOK KAMA

    OdpowiedzUsuń
  61. Those rainy flower shots are magical!

    OdpowiedzUsuń
  62. Wspaniałe róże w Twoim ogrodzie, zwłaszcza po deszczu pięknie wyglądają. Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  63. Udanego urlopu Łucjo,zdjęcia piękne,a róże z kroplami deszczu są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Deszcz jest wszystkim potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  65. 。·..✿✿°
    Eu também gosto de fotografar depois da chuva... fica tão lindo!!!
    Fotos encantadoras.
    Boas férias na Itália!... lugar de sonhos!!!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    °º。♡♡彡

    OdpowiedzUsuń
  66. No niestety pogoda nas nie rozpieszcza ostatnimi czasy...Wypoczywaj Łucjo i wracaj do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Witaj Lusiu !ja dwa komentarze wpisałam i ich nie ma nie wiem dlaczego ?
    Myślę że sie nie pogniewałaś na mnie staram się odwiedzać wszystkie blogi.Deszczu potrzeba ale nie za duzo serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczny i kolorowy wpis pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Tak, Łucjo, ja już wolę upały, niż zimną słotę w lecie. Dziękuję za odpowiedź w "przedśpiewie". Twój blog jest kojący a przede wszystkim zawiera mnóstwo piękna, więc bardzo dobrze, ze go tworzysz.. Pozdrawiam, Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  70. Unas imágenes estupendas..muy buenas..un saludo desde Murcia...

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne krople, choć z deszczem to juz tak jest, za mało - źle za dużo tez problem. Ostatnio natura płata figle samej sobie.

    OdpowiedzUsuń
  72. Pięknie u Ciebie. A te krople sprawiają przecudne efekty.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Witaj, Lusiu,
    cudne zdjęcia, jak zawsze.
    U mnie zimno i leje od dwóch tygodni, a ja mam nadzieję na złotą, polską... piękną i ciepłą...
    Pozdrawiam, j.

    OdpowiedzUsuń
  74. KIM JESTEŚ BOŻE.

    WCIĄŻ PYTAM I PYTAM KIM JESTEŚ BOZE ?
    TĘCZĄ WIOSENNĄ. DESZCZEM PORANNYM.
    BŁYSKIEM NA NIEBIE. GROMEM DALEKIM.
    WIATREM NIESFORNYM. ŁANEM PSZENICY.
    SŁOŃCEM MAJOWYM. DALĄ BEKRESNĄ.
    DAŁEŚ MI OCZY. WIDZĘ OBŁOKI.
    DAŁEŚ SUMIENIE. WAŻĘ SWE CZYNY.
    DAŁEŚ WRAŻLIWOŚĆ. ZACHWYT BEZKRESNY.
    MIŁOŚĆ WZAJEMNĄ. WIECZNĄ EKSTAZĘ.
    ZERWĘ KWIAT POLNY. WZNIOSĘ KU NIEBU,
    W NIEMEJ PODZIĘCE. WDZIĘCZNEJ MODLITWIE.
    PYTAM I PYTAM,
    BO KTO DAŁ MI WIĘCEJ ?

    A. T

    OdpowiedzUsuń
  75. Wróć zadowolona, opalona, szczęśliwa, radosna....

    OdpowiedzUsuń
  76. Witaj Lusiu :) Nawet nie wiesz jak mi się tęskniło za Tobą... śliczne zdjęcia w deszczu, bajkowe. Pozdrawiam Cię serdecznie. Ina

    OdpowiedzUsuń
  77. Zdjęcia kwiatów skąpanych w deszczu są przepiękne. Ostatnio nie robiłam takich fotek ale Twoje są urocze. Pozdrawiam serdecznie,życzę pięknej pogody i kwiatów skąpanych w słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  78. LUSIU PAMIĘTAM, WPADAM TU CIĄGLE I ŻYCZĘ DOBREGO WYPOCZYNKU ....

    OdpowiedzUsuń
  79. Although it was rainy day your photos are great Lucja! Especially I liked the red rose with water drops.

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  81. Faktycznie czasami czekamy na ten właśnie upragniony deszcz i tym bardziej kiedy mamy własny ogród. Dlatego ja jestem zdania, że tak jak napisano w https://www.dostudni.pl/deszczowka-w-domu-gromadzenie-i-mozliwosci-wykorzystania,b77.html warto jest zbierać wodę deszczową jeśli oczywiście mamy taką możliwość.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...