czwartek, 22 sierpnia 2013

Powitanie...




                     


Każdy marzyciel wie, że to zupełnie możliwe tęsknić za miejscem, 
w którym się nigdy nie było,
 może nawet bardziej niż za rodzinnym miejscem... 

(Judith Thurman)



Wróciłam!!!
Witam wszystkich bardzo serdecznie!!!

Ten wyjazd  planowaliśmy od czterech lat... Przesuwałam go z obawy na brak słońca, mgły, deszcze i chłód... Teraz wiem, że niesłusznie...
Wyjazd do Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii okazał się  jednym z najpiękniejszych... Było cudownie... Sądzę, że to też zasługa Waszych szczerych życzeń!!!  Bardzo dziękuję...
Wielka Brytania jest zachwycająca... A może to jej magiczność i tajemniczość tak mnie zauroczyła ? Moje ochy i achy nie będą dla nikogo zaskoczeniem gdy w kolejnych postach będę pokazywać poznane miejsca i fantastyczne zabytki...







Anglia to bardzo piękny i interesujący kraj... Kraj tradycji, monarchii i ciekawej historii... Tutaj klify spadają ostro do morza... Ranne mgły tulą się do wzgórz i starych lasów... Kraj pełen magii i tajemnic...Tutejsze miasta obfitują w liczne zabytki, zamki, fortece, średniowieczne kościoły... Zaś brytyjska metropolia ma niepowtarzalny urok, któremu trudno się oprzeć... Przyznaję, Londyn mnie zauroczył... Tutaj tradycja i elegancja minionych epok wspaniale i bez problemów współgra z różnymi subkulturami... Och, w tym mieście panuje niepowtarzalny nastrój, który jest mieszanką rozgardiaszu i spokoju, przeszłości i nowoczesności... Ten nastrój porwał mnie całkowicie ...








A kiedy przyjechałam do Szkocji, całkowicie zauroczyła mnie kraina legend, zielonych wzgórz, dumnych górali, romantycznych krajobrazów, dzikiej przyrody... Szkocja to stare zamki, z mieszkającymi w nich duchami... Liczne jeziora i sławne Loch Ness... Usilnie wypatrywałam potwora, zwanego zdrobniale Nessie z ruin zamku Urquhart...  Niestety, lustro wody było rozległe i gładkie...







Co mnie na wyspie jeszcze zachwyciło? Roślinność... Dopiero tutaj poznałam cudowną, soczystą zieleń traw, krzewów i drzew...  Nigdzie takiej nie widziałam... W każdym mieście spotykałam mnóstwo kwiatów... Były bardzo piękne... Mimo mgieł, opadów deszczu wspaniale się prezentowały... Przypuszczam się, że ogrodnictwo to narodowa pasja Brytyjczyków i znaleźli receptę na cudowny wygląd roślin... A z ciekawostek? budleja Dawida rośnie tutaj wszędzie...Wystarczy niewielka szczelina w murze i już wyrasta roślina... Jest niczym chwast... Żałuję, że jej okres kwitnienia powoli się kończy...








   Dzisiaj wróciłam. Tym postem witam się z Wami...
   Dziękuję za pamięć, odwiedziny i  komentarze...
   Serdecznie pozdrawiam...


146 komentarzy:

  1. wczoraj pink floyd było w warszawie zapraszam super piosenka i jeszcze coś śmiesznego lato u nas kabareton zapraszam do mnie i znów pięknie jest u CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko, zaraz będę dotrę do Ciebie.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Witaj:)To co napisałaś, jest w 100% prawdziwe. Ja przebywałam kilka lat w Londynie i strasznie za nim tęsknię. Np. w styczniu jest bardzo dużo słońca, szpaki śpiewają i jest masa zielonych drzew, krzewów, a żonkile zaczynają często kwitnąć już pod koniec lutego- oj bo się rozpiszę. Czekam na dalsze
    wrażenia, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Londynie spędziłam tylko trzy dni. Mało.
      To miasto mnie urzekło. Jest połączeniem tradycji z nowoczesnością. Mam na myśli City.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Witaj Łucjo! Widzę, że wypoczynek był udany :) Już się nie mogę doczekać zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co piękne szybko się kończy. Dwa tygodnie bardzo szybko minęły.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. What amazing shots of England and Scotland! I'm British so it was extra fun to see the photos of my home country.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady Fi, I am charmed by the United Kingdom.
      Today I went back and I would go back. It was wonderful.
      Greetings.

      Usuń
  5. Cieszą mnie Twoje zachwyty i czekam na kolejne posty. Te pierwsze zdjęcia są bardzo zachęcające. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jestem bardzo spontaniczna.
      Jeżeli jestem czymś oczarowana, to nigdy nie tłumię moich zachwytów.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Widzę, że było cudownie interesująco. Bardzo się cieszę, że już, że jesteś :)
    Czekam na wieści. Zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mażenko, było nie tylko interesująco ale i cudownie.
      Każde miasto, które widziałam miało bardzo bogatą historię.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Thanks for sharing such lovely photos.
    It was nice to make a virtual trip to England and Scotland with your great photos.
    Kisses and hugs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sirpa, I am delighted U.K.
      I would like to once again visit this beautiful island.
      Greetings.

      Usuń
  8. Welcome back, dearest friend, I miss you very much!! I see you have a wonderful time; enchanting and light always here *:)
    Bisous Bisous.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja byłam w Anglii 2 lata wcześniej i podobnie jak Ty byłam zauroczona:)))piękne miejsca odwiedziłaś:)))bardzo się cieszę że znów jesteś:)))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, to były tylko dwa tygodnie. Niewiele widziałam.
      Jest tam wiele miejsc, które chciałabym poznać.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. welcome back! so glad you had a great trip to the UK! awesome beauty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tex, thank you very much for your welcome.
      It was a great vacation.
      Greetings.

      Usuń
  11. Witaj znowu Lusi,z wytęsknieniem czekam na Twoje relacje z podboju Anglii.
    Dobrze że jesteś,bo wraz z Twoim powrotem otworzy się kolejne okno na świat
    Zdjęcia na zachętę piękne,no i bardzo lubię Enyę.
    Serdeczności Lusi:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, ja też bardzo lubię Enyę.
      Pod każdym względem urzekła mnie Wielka Brytania.
      Nawet pogoda była sprzyjająca.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Beautiful pictures and beautiful song by Enya!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kabaret Neonowka - Pogoda na wakacje - lato 2013 SUPER SPRAWA CMOK KAMA ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko, byłam u Ciebie. Słuchałam kabaretu.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Również witam:) Przepiękne zdjęcia:) Cieszę się, że wróciłaś:)W Anglii nigdy nie byłam. Więc zazdroszczę. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz mieć okazję, koniecznie wybierz się do U.K.
      Nie będziesz żałować.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Zajawka wspaniała zapowiada ciekawe relacje więc czekam na więcej. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spełnię Twoje oczekiwania.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  16. nie wazne kiedy, wazne ze udalo sie zrealizowac marzenie:))) zdjecia super wiec wnioskuje ze wypad byl naprawde bardzo hmm BARDZO udany :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Wyjazd był bardzo udany.
      Pozostaną mi wspaniałe wspomnienia.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Mnie urzeka prowincja na Wyspach, jednak oglądam ją w TV. Twoje zdjęcia oddają to piękno starej Anglii. A zieleń jest zachwycająca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, przyznaję, że takiej zieleni nigdzie nie widziałam. Prawie seledynowa.
      Mnie też urzekły angielskie miasteczka.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  18. bylam w anglii raz
    zwiedzilam manchester, warrington, york i troszke liverpool
    i od lat powtarzam ze chce tam powrocic ale co roku odkladam to na pozniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam York i Liverpool.
      York, to architektura szachulcowa ( mur pruski)
      Zachwycające miasteczko.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Witaj Łucjo:))) Cieszę się, że spełniły się Twoje oczekiwania i wróciłaś pełna wrażeń i zachwytów. Czułam, że będziesz zauroczona:)))
    Serdecznie pozdrawiam ze Szkocji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, nie byłam przekonana do tego wyjazdu. Teraz wiem, że zbyt późno się zdecydowałam.
      Byłam w Highlands i Dolinie Łez. Surowe piękno.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Na kliszy pamięci, wszystko zostanie na zawsze. Chyba właśnie tego zazdroszczę Ci najbardziej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, masz rację. Wspom­nienia upiększają życie...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Zapraszam do Carpe Diem:) mam tam kilka zdjęć z północno - zachodnich krańców Szkocji. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, od razu do Ciebie pobiegłam.
      Cieszę się, że mam już Twój blog w moich ulubionych.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Hi Lucia, Sounds like the 'trip of a lifetime' for you... I'm SO glad that you loved it... Your photos and words are fabulous... I'd love to visit Great Britain sometime. I have ancestors from there and from Scotland....

    Thanks again and welcome home.
    Hugs,
    Betsy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betsy, Scotland is captivating.
      Be intersection take with Gregore.
      Regards:)

      Usuń
  23. Jesteś prawdziwą wielbicielką kwiatów i zawsze je wypatrzysz.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno,dziękuję. To bardzo miłe słowa.
      Czy trafnie nazwałam fioletowe kwiaty?
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  24. ...gratulacje, piękne widoki...

    OdpowiedzUsuń
  25. Lucia, I hope you had a nice time and relaxed well. I'm glad you are back to blogging!England is very interesting country, you're right! I love this country too. I've been to Scotland at the lake Loh lomond, near Glasgow.Your wonderful photos reminded me these years there! thank you1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It was a very intense time spent.
      Do you rested? I did not have time to think about the rest.
      I am delighted and charmed U.K.
      Greetings.

      Usuń
  26. Czekam,
    na więcej opisów zdjęć,
    dziękuję.
    LW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toni,
      będę się starać. Mam prawie nietkniętą Prowansję,Belin...
      To są tegoroczne wyjazdy.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Widzę, że nasze wakacje się częściowo pokryły, również wróciłam z Wielkiej Brytanii, a przy okazji byłam też w Irlandii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o Irlandii. Niestety czas urlopowy mamy przecież ograniczony...Może w przyszłym roku?
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  28. Hello Lucia!

    I have missed you too! I am glad you are back from a lovely holiday. I have been in London for many years ago. They have so many beautiful gardens and flowers.

    Have a wonderful evening, hug!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So in the UK they have a fantastic climate.
      Many plants had a wonderful feeling.
      Flowers and plants are beautiful.
      Greetings.

      Usuń
  29. Witam bardzo zadowoloną i szczęśliwą Łucję po powrocie z urlopu :). Jesteś zachwycona, no i wspaniale, bo o to chodzi. Zobaczyłaś to co chciałaś i urzekło Cię wszystko. Ja niestety widziałam tylko Londyn, a Szkocja mi się marzy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo, dziękuję za przywitanie...
      Masz rację, jestem zachwycona. To był dla mnie nieznany wyjazd. Szkocją jestem zachwycona. Wiele słyszałam o tym pięknym kraju i wszystko okazało prawdą.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  30. Ya ves tu planificación desde hace cuatro año ha valido la pena ya que el viaje te ha encantado y has vuelto contenta de haberlo hecho.
    Yo tan solo he estado en Londres me gustó pero fue muy rápida mi estancia allí.
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś czytałam że Anglicy są fenomenalnymi ogrodnikami,stąd pewnie wszędzie te piękne rośliny:)Miałaś przepiękny urlop ale bardzo się cieszę,że już wróciłaś i będziesz z nami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, może i są fenomenalni, ale mają tez wspaniałe warunki klimatyczne. Wiele naszych roślin wymarza podczas ostrych zim. U nich takie nie bywają.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  32. Witaj Lusiu,nakarmiłaś moje oczy pięknymi kwiatami i widokami.Ten temat nie jest mi obcy,również zachwycił mnie Londyn i inne miasta,architektura,zabytki,ogrody i inne.Cieszę się razem z Tobą z Twojej podróży.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, nakarmiłam swoje oczy kwiatami, roślinami...
      Wiesz, że to moja wielka miłość.
      A co do Londynu? urzekło mnie to miasto.
      Cieszę się, że mogłam odwiedzić National Gallery i spędzić tutaj wiele godzin.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  33. Wonderful shots of the flowers and architecture.

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj Lusiu z powrotem :)
    Czytam że miałaś fantastyczny wyjazd, jest co podziwiać patrząc na Twoje zdjęcia.
    Uściski zasyłam serdeczne:)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ilonko!
      Byłam u Ciebie wczoraj. Przeczytałam wszystkie posty.
      Jestem zachwycona Twoją nową szatą graficzną na blogu.
      Niestety, nie napisałam żadnego komentarza ponieważ nie wiedziałam gdzie go umieścić.
      Była to dla mnie czarna magia. Pierwszy raz widziałam taki blog.
      Ślę Ci moc serdeczności.

      Usuń
    2. Lusiu dzięki ,wiem że nowa szata bloga jest ciut skomplikowana, ale komentarze można zostawić tradycyjnie pod postem , trzeba ominąć te buźki i już widać miejsce na komentarze.
      Buziaki ślę .

      Usuń
  35. Czekałam na fotorelację. Mnie najbardziej przyciąga Szkocja, bo lubię góry i kamiory. Jak widzę te monolity, to od razu przypomina mi się film "Tess".
    Dobrze, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się obie znowu zgadzamy. Nie miałam zbyt wiele czasu aby fotografować wzgórza pokryte wrzosowiskami. Faktycznie nie w pełni wybarwione.Za dwa tygodnie będzie to oszałamiający widok.
      Masz rację kochankowie spędzają ostatnie chwile w Stonehenge.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  36. Piękna zapowiedź. Wrażeń pewnie było co niemiara, teraz czekam na bardziej szczegółowe relacje. Fajnie, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Wrażeń moc.
      To takie miłe usłyszeć: fajnie, że wróciłaś.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  37. Precioso viaje, bienvenida. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bienvenida nuevamente a tu casa Lucia, un viaje encantador lleno de espléndidas vistas y sensaciones.
    Tu entrada maravillosa, un placer disfrutar de ella.
    Abrazos miles.bella jornada!

    OdpowiedzUsuń
  39. I visited England many years ago when my daughter attended college in London. London was -- and still is -- a fascinating city. I never made it to Scotland, although I would love to visit there some day. I look forward to more pictures from your trip. These beautiful photos stirred up many happy memories.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gregore, Your daughter is studying in London?
      Or maybe in Cambridge?
      Wonderful Town. I am delighted with it.
      Greetings.

      Usuń
  40. Witaj w polskiej rzeczywistości...:)
    Serdeczności:)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z przyjemnością bym jeszcze została.
      Niestety, każdy z nas ma ograniczony czas urlopowy.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  41. Wspaniała fotograficzna opowieść, cudowne miejsca i widoki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne powitanie i silne uderzenia na początek. Widać,ze wakacje udane. Wspomnienia na szczęście możemy obejrzeć wszyscy.
    :)
    Dziękuje i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były jedne z najpiękniejszych wakacji.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  43. witaj Lusiu...
    trafiłaś z tematem... kocham Anglię... marzy mi się sielski, angielski ogródeczek...
    Budleję i ja mam.. nawet 2 odmiany... hihi
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, ja teraz też pokochałam U.K.
      Ja też mam białą i fioletową budleję.
      Muszę ją otulać na zimę. Dwa razy mi już wymarzły...
      W Anglii rosną wszędzie. Są to samosiejki.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  44. Jak miło że już jesteś bo bardzo się stęskniłam za Twoimi cudownymi wędrówkami i przepięknymi zdjęciami,Bardzo mi brakowało cudownych relacji z podróży.Zawsze myślałam że Anglia to taki mglisty i deszczowy kraj opierając się na powiedzeniu "angielska pogoda" ale jak widać na Twoich zdjęciach to chyba nie jest prawdą.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halszko, sami Anglicy uważają, że mają tylko dwie pogody: deszcz i mgłę. Owszem przeżyłam godziną ulewę i jeden pochmurny dzień. Pozostałe określiłabym jako bardzo ładne.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  45. Jak zawsze wszystko tu mi się podoba :)
    Zdjęcia z lustrzanymi odbiciami w wodzie cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję.
      Też lubię lustrzane odbicia w wodzie.
      Slę moc serdeczności.

      Usuń
  46. zapraszam na mój blog mój i moje wiersze o czasie zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  47. I zaczarowałaś swoją opowieściami.... i zdjęciami... Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  48. I mnie oczarowałaś opisem i przedsmakiem tego, co będziesz serwować nam w kolejnych postach! :) Bardzo chciałabym kiedyś wybrać się na zieloną wyspę, najbardziej chyba podobają mi się te urocze angielskie wioski pośród zielonych pól :) Pozdrawiam bardzo serdecznie i gorąco witam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo,Ty ze swoją pasją chodzenia po górach miałabyś wiele do zdobywania. Mniemam, że byłabyś zachwycona.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  49. Cudowne powitanie!
    Nie wiem co napisać po prostu pięknie i w cudownie przedstawilas pobyt w Wielkiej Brytanii malowniczo spędziłam z Tobą śliczne miejsca serdecznie dziękuję za wycieczkę pozdrawiam.
    U mnie trochę zmian blog Przystań przenoiosłam na blog Róża-b22 (coś mi ciągle nie wychodzi)zapraszam na blog
    http://pamietnikg.bloog.pl O wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różo, oczywiście. Wpadnę. Wiesz, że lubię Twoje bardzo interesujące blogi.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  50. ZAPRASZAM NA PIOSENKE SYLWI GRZESZCZAK I LIBERA BOGINI I MNIE ZAPRASZAM PAZNOKCIE KOLOROWE

    OdpowiedzUsuń
  51. Herrliche Bilder! Danke fürs Zeigen!
    Schöne Grüße und ein wunderschönes Wochenende wünscht dir
    Crissi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crissi!
      Vielen Dank.
      Sie auch wünschen Ihnen alles Gute für das Wochenende.
      Grüße:)

      Usuń
  52. Pięknie łucjo, cieszę się, że zrealizowałaś swoje marzenie. Tak o roślinności słyszałam, że bujna, zielona, pięknie kwitnie. Pewnie to za sprawą tych mgieł, sprzyjającego klimatu. Dziękuję za wycieczkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem szczęśliwa, że spełniły się moje marzenia. Faktycznie roślinność w U.K. zaskoczyła mnie.
      Może to mgły, klimat...dziwne, że padające deszcze nie niszczą kwiatów.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  53. Welcome back dear Lucia!
    You brought us beautiful images of the United Kingdom!
    Thanks for sharing, I've seen through you, England!
    I wish you a nice weekend as my dear!
    With the same love embrace you!
    Kisses.
    *ELENA*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *ELENA*, My dreams have come true.
      I am lucky that I saw the U.K.
      Green island is very beautiful.
      Kisses.
      Greetings.

      Usuń
  54. HURAAAA - JESTEŚ !!!!
    przed chwilą po dłuższej nieobecności otworzyłam komputer, zobaczyłam że wróciłaś, strasznie się ucieszyłam i migiem tu przyleciałam. A tu jeszcze jedna radość UDAŁ CI SIĘ WYMARZONY URLOP !!!
    Bo też i miejsce do którego pojechałaś warte jest odwiedzenia. Piękne pamiątki przywiozłaś. Oglądałam na szybko a teraz wracam spokojnie nad każdym zdjęciem się zadumać.
    JAK DOBRZE, ŻE JESTEŚ LUSIU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, powiem Ci szczerze, że Eryk bardzo marzył aby zobaczyć U.K. Ja miałam opory. Okazało się, że niesłuszne. Było cudownie. To był wspaniały, beztroski czas. Byłam w U.K. pierwszy raz i przyznaję, że to co zobaczyłam zauroczyło mnie.
      Ślę Ci moc serdeczności.

      Usuń
  55. Great captures! Loved the flowers!

    OdpowiedzUsuń
  56. Piekna wycieczka i jak zwykle jest co ogladac czyli pikne zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie *pikne* te zdjecia mialy byc, tylko piekne oczywiscie :) ;)

      Usuń
    2. Bonito, to był wspaniały urlop. Pełen wrażeń, cudownych zabytków...
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  57. Moja Droga!Ty wiesz jak ja Ci zazdroszczę tego oglądania świata .Oczywiście nie jestem zazdrosna w złym ujęciu tego słowa.Cieszę sie Twoją radościa.Akurat moja corka tez byla w Wielkiej Brytanii w miescie Manchester.I mi mówiła ,że kwiaty i ogrody mają przepiekne.To wielcy znawcy ogrodnictwa.Twoje zdjęcia są bardzo piękne.Ale wiem,że i Twoj ogrod jest przepiękny ,oryginalny,z pięknymi nasadzeniami.I zdaję sobie sprawę jaką jesteś pracowitą osobą.Ile w to wkladacie wysiłku!!!.Dziękuję za Twoje przepiękne zdjęcia słonecznikow.Dziękuję tez za zagladanie na mojego bloga.Nie masz pojecia jaką mi sprawiasz radosć.Mamy chyba podobne widzenie świata i poglady na wiele spraw.Pozdrawiam serdecznie.Halina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko, doskonale wiem, że w Tobie nie ma żadnej zazdrości. Ja też tak czasem mówię, ale jest to tylko mówienie...Nie byłam w Manchesterze. W ciągu dwóch tygodni trudno zobaczyć wszystko. Widziałam maleńką cząstkę U.K.
      Odwiedzanie Twojego bloga dla mnie to prawdziwa przyjemność. Wiesz, że z wielką radością czytałam Twoje wspomnienia, opowiadania o losach Twojej Rodziny a szczególnie Ukochanej Mamy...
      Mam warunki i możliwości więc korzystam z życia. A ponieważ oboje uwielbiamy podróżowanie i poznawanie świata, czynimy to...
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    2. I bardzo dobrze ,że korzystacie z życiaJa gdybym była młodsza,miała ten rozum co dzisiaj też bym tylko tak żyla.Tego co oczy zobaczą nikt nie odbierze .Wszystko można stracić.Ale wspomnień z ciekawych podróży nikt Wam nie odbierze.Ja choc nigdy nie miałam za dużo pieniedzy,walczyłam jak lwica aby moje dzieci pojechały w świat.I też dzięki Bogu zwiedziły trochę świata.Teraz już sami sobie finansują wyjazdy ,a ja bardzo się tym cieszę.Dziękuję za wsparcie dobrym słowem i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  58. Gorgeous photos and lovely words dear Lucia. I am so pleased that you enjoyed your holiday to the UK, a truly green and beautiful place with many wonderful flowers.
    Warm greetings
    xoxoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diane, U.K. a real, green and beautiful place.
      It has stunning architecture and wonderful sights.
      It was a beautiful vacation.
      Greetings.

      Usuń
  59. Hi Lucia, I came here after a long time. Sorry about it...actually, my internet was Extremely slow for about a month. My blogging was hampered..and missed some of your wonderful photo-blogs as well..
    Lovely pics,, as always!
    Greetings from India :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj Lusiu. Widzę, że urlop miałaś cudowny. Jednak marzenia się spełniają. Wspaniałe zdjęcia. Zachwyciła mnie roślinność - rzeczywiście wygląda nieco inaczej niż u nas. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, mój urlop był wspaniały pełen ciekawych wrażeń.
      Poznałam wspaniałe miasteczka i cudowną roślinność.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  61. Wreszcie jesteś, witaj :) Wcale się nie dziwię, że tam wsiąkłaś, piękne okolice i roślinność, mieliście fantastyczne wakacje, dobrze jest realizować swoje marzenia.
    Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo bałam się tej podróży.
      Już sama podróż przez kanał la Manche była bardzo interesująca. Białe klify w Dover zachwycały...
      Z każdym dniem coraz więcej wrażeń.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  62. Siostrzyczko ♥ cudnie,że jesteś radosna, wypoczęta,pełna wrażeń- czekam na relacji cd. zdjęcia super :-))))
    buziaki
    d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Dorciu Kochana!
      Tak bardzo się cieszę, że jesteś. Jestem radosna, szczęśliwa...Poznałam wiele ciekawych miasteczek,wspaniałą architekturę, gotyckie katedry, malownicze krajobrazy...
      Czy spełnię oczekiwania do do dalszych relacji?
      Całuję Cie bardzo mocno.
      Pa.
      L

      Usuń
  63. Such splendo here. It is marvelous.
    I also love Enya.
    Be Well
    Willow

    OdpowiedzUsuń
  64. Lusia, bardzo, bardzo cieszę się że wróciłaś :) lekko już tęskniłam,
    ciesze się że wyjazd do Anglii udany i czekam na więcej wspomnień
    serdeczne uściski ślę
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  65. Wiedziałam, że wrócisz oczarowana! Anglia zachwyca i ciężko nie ulec jej urokowi. Mnie co prawda Stonehage rozczarowało ale i tak się cieszę, że tam dotarłam. Witam Cię serdecznie po wakacyjnej przerwie i przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mówiłaś mi w którymś z komentarzy.
      Miałaś rację. Wróciłam oczarowana.
      Pozdrowienia.

      Usuń

  66. Hello, Łucja-Maria.

     Expression of great moment.
     Fascinating photographing.

    Have a good weekend. From Japan, ruma ❃

    OdpowiedzUsuń
  67. Wonders of pictures! Glad when
    appreciate great photos like this. hug

    OdpowiedzUsuń
  68. Pięknie piszesz o Wielkiej Brytanii, piękne zdjęcia pokazujesz. Normalnie aż chce się tam pojechać i osobiście zobaczyć to wszystko. Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  69. ZAPRASZAM NA BUDKE SUFLERA WCZORAJ GRALI W SOPOCIE I SPODOBAŁO MI SIĘ TO POZDRAWIAM KAMA ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  70. Len pred pár dňami som sa bola pozrieť na tvojom blogu a nebolo tu nič nové. Dnes už vidím dlhý príspevok z tvojich posledných ciest. Veľmi pekne si ukázala, kde všade si bola a čo si videla. Ja som bola v Británii iba v Londýne. Ak chceš vidieť moje fotografie z Londýna, ale aj ďalšie fotky s odrazmi vo vode, pozri si moje ďalšie blogy, ktorých adresy nájdeš v mojom google+ profile.
    Prajem ti krásny víkend!
    Zaledwie kilka dni temu byłem spojrzenie na swoim blogu i nie było nic nowego. Dziś widzę długi słupek swoich ostatnich podróży. Bardzo pokaz gdzie byłeś i co widziałeś. I właśnie w Wielkiej Brytanii w Londynie. Aby zobaczyć moje zdjęcia z Londynu, a także inne zdjęcia z odbicia w wodzie, sprawdź inne moje blogi, gdzie można znaleźć adres na moim profilu Google+.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzę Twoje inne blogi.
      Zobaczę zdjęcia.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  71. Lusiu droga! Witaj!!! Miło znó widzieć Twoje jakże interesujące, barwne posty :) Brakowało mi ich bardzo.. :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, mam nadzieję że wypoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczęłam psychicznie. To był beztroski, wspaniały czas. Zobaczyłam wiele interesujących miasteczek i ciekawych zabytków.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  72. Welcome back!
    A lovely post and I agree with you how beautiful Britain's gardens and old buildings are. I felt the same way as you in how you described London. A modern city of many cultures, but an ancient city, full of history and beautiful parks. Thank you for sharing all of your wonderful photographs.
    Betty OX

    OdpowiedzUsuń
  73. Och jak cudownie u Ciebie dzisiaj jest, zdjęcia są prześliczne i sama jestem też zauroczona Anglią i czekam na dalszy ciąg relacji z podróży. Ja mam nadzieję,że kiedyś pojadę do Szkocji, bo tam jest mój syn i mam nadzieję, że kiedyś mamuśkę zaprosi, a przy okazji może i zajrzę do Anglii.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  74. Mario. Nie tym razem to innym. Autko powinno być w październiku. Tak jak będzie złota jesień to się gdzieś wyskoczy. I tak muszę urlop wykorzystać bo mam go bardzo dużo. Może się pojeździ po kraju i poodwiedza blogowych znajomych?
    W totolotka nie wygrałem na pewno. Natomiast poznałem nieziemsko fajną osobę, która mnie dopinguje do pracy.
    A może głupi jestem? A głupi to ma szczęście.
    Mario. Byłem i ja w Anglii w 1986 roku. Mieszkałem i pracowałem w małej miejscowości w hrabstwie Kent. Bardzo mi się tam podobało. na weekendy jeździłem nad Kanał La Manche do Hastings. Przepiękna miejscowość. I tam właśnie te klify widziałem. Mam stamtąd oczywiście fotki robione Zenithem radzieckim. Dzięki za piękne fotki i przypomnienie UK.
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  75. Beautiful flowers and scenery! Your images are lovely, Have a happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  76. Thanks dear Lucia!
    I wish you pleasant weekend!
    Big hug to you!
    kisses.

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo się z Toba zgadzam co do właściwości Szkocji. Stare , tajemnicze zamki, wiekowe budowle, male szare domki, które zywiają piękne , wiecznie zielone rośliny. Niektóre , jak np. hortensje budziły moje pożądanie aby je wszystkie mieć takie dorodne i radosne w moim ogrodzie. Kiedy przemierzałam ulice Edynburga to zawsze napawałam się widokiem gór, roślinności. Klimat bardzo oryginalny bo nawet w styczniu trawniki i góry są zielone.
    Trafiłam na Twój bloog przypadkiem i będę powracać jeżeli pozwolisz.

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem tu już chyba ze dwadzieścia minut i ciągle nie mogę odejść...zachwycił mnie Twój post. Anglia, Szkocja, Irlandia....zielona kraina ...a na dodatek jaka tajemnicza....Dziękuję za tę podróż Lusiu:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...