sobota, 23 marca 2013

Trochę zimy, wiosny i czegoś...

                 
Mamy już wiosnę... A za oknem? Chciałoby się powiedzieć, piękną zimę mamy tej wiosny... Ale, tak serio... czym ta wiosna właściwie  różni się od zimy? Jest śnieg, właściwie to bardzo dużo śniegu, minusowe temperatury, silny, porywisty, mroźny wiatr...  Jako zodiakalny Bliźniak, nigdy nie byłam oczarowana zimą... Zawsze ciągnęło mnie  gdzieś dalej, do ciepłych krajów, gorącego powietrza, piasków pustyni, egzotycznych roślin... Pstryk...Otworzyłam album i mam namiastkę egzotyki z Ogrodu Botanicznego w Krakowie... Lubię storczyki nawet bardzo. Z przyjemnością przebywałam w ich towarzystwie bo nęcą nieznaną rozkoszą... Podziwiałam ich piękno, barwy, kształty, fantastyczne wzory, wonie ... 

A dzisiaj? kiedy się obudziłam, nie mogłam uwierzyć w to co widzę... Za oknem cudowna pogoda. Słońce świeci, niebo błękitne, ptaki dotąd jakby uśpione, stały się ożywione, świergoczą bardzo głośno i wesoło... Nieprawdopodobnie, że jest tak cudownie... Dzisiaj czeka mnie wyjątkowo dużo zajęć, te jednak muszą troszkę poczekać... Jutro Niedziela Palmowa, zwana Kwietną lub Wierzbną.  Lubię to Święto, jest radosne, kolorowe...  Muszę iść do ogrodu nazbierać na palemkę zielonych gałązek, bazi, leszczyny, bukszpanu, puszystych kitek trzciny wodnej...  Mimo, że śnieg, zabieram kurę i idziemy szukać wiosny...


A w ogrodzie? wszędzie dużo śniegu... Kurka wychodzi na szczyt Iwy i dostrzega, że na topoli drżącej tzw osice rosnącej  w Małym Lasku pojawiły się duże bazie... Zauważyła wierzbowe bazie, kitki trzciny wodnej i bukszpan... będą potrzebne do palemki... Należy jeszcze zerwać kilka gałązek cyprysika i idziemy do domu...  

Palemka gotowa... Zrobiłam jeszcze kilka wielkanocnych dekoracji... Narcyzy są jeszcze w pąkach, hiacynt też... do świąt ładnie się rozwiną... Na wielu blogach podziwiam i podziwiam... wspaniałe ozdoby wielkanocne, baranki, zajączki, pisanki, kurczątka... Nigdy czegoś takiego nie robiłam ale jakoś mnie naszło i  wyszło coś pokracznego,  co miało być trzema łabędziami , dwoma kurczakami i barankami...

    Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze...
    Życzę, miłej radosnej, słonecznej niedzieli...
    Pozostawiam serdecznie pozdrowienia...



113 komentarzy:

  1. your chicken made me smile! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja zdjęciowa z kurką w roli głównej, bardzo mi się podoba Łucjo ;) Kurczaczki,łabądki i baranki wyszły pięknie, będą sliczną ozdobą na święta . A zdjęcia storczyków jak zawsze u Ciebie,cudne. A tak na marginesie... też jestem zodiakalnym bliźniakiem :)Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, jesteś bardzo delikatna. Dziękuję. Moje kurczaki, baranki, łabędzie wyszły nieudacznie. Robiłam je pierwszy raz.
      Cieszę się, że jesteś również zodiakalnym Bliźniakiem.
      Życzę Ci miłej niedzieli.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. ...i wiosennie się zrobiło, i świątecznie...
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, my friend, Luisa!!!
    Very pretty pink flowers! And purple, and red! And budding twigs, and the yellow hen ...
    I kiss you, darling!
    Happy weekend!
    Love,
    MARIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Maria!
      I'm glad that you like the flowers.
      Regards:)

      Usuń
  5. Kochana proszę o adres, zajączek nie może trafić do Ciebie [kura zmarznie, ] serca nie masz na tak ziąb ją wystawiasz pozdrawiam Dusia - CZEKAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, ona bardzo chciała wyjść na dwór i zobaczyć czy jest faktycznie taki mróz. Co miałam z nią zrobić? Przekomarzać się?
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. zaraz padnę... Lusia ... cudeńka poczyniłaś a nie coś pokracznego ... w życiu nie zrobię Ci takich rzeczy ... ot co !
    fakt faktem słońce grzało mi w termometr i nie uwierzysz ... było w słońcu od strony południowo-zachodniej ( gdzie najcieplej) 5 stopni na minusie... o 10 rano było jeszcze 15 stopni na minusie ... grzejemy chatę ile wlezie ...
    jutro jadę na sankach święcić palmę ... hihi a co !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, zastanawiam się czy nie jechać sankami święcić palmę?
      My też mocno grzejemy. Przypuszczam, że opału zabraknie...
      Życzę Ci miłej, słonecznej Niedzieli Palmowej.

      Usuń
  7. Ależ się uśmiałam,wiedzę,że Twoja kurka to prawdziwa modelka,ależ biegała po twoim ogrodzie,wszędzie się wpychała przed obiektyw:))Ja też lubię storczyki ale sama nie hoduję od jakiegoś czasu,oddałam mamie.Lato spedzam poza domem i jest kłopot z kwiatami a szkoda aby zmarnowały się.Do tego mój dwuletni kot,je wszystkie kwiaty jakie pojawiają się w domu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, storczyki pochodzą z Ogrodu Botanicznego w Krakowie.
      A co do kurki? strasznie się panoszyła. Bardzo ciekawska ja to kurka.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. U nas już prawie -10 i mnóstwo śniegu, ale jakoś tego zimna ja nie czuje mimo tego, że jestem ciepłolubnym Baranem. Ten baranek z pokręconymi rogami całkiem podobny jest do mnie. Masz bardzo estetycznie i bardzo jasno w domu. Lubię takie klimaty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marko, to jest zastanawiające. Dosyć długo spacerowałam po ogrodzie. Nie odczuwałam żadnego mrozu. Kiedy wróciłam do domu, nie mogłam uwierzyć, że było - 7 st.C
      Hmm, ciepłolubny Baran? przecież masz futerko i powinno być Ci cieplutko.
      Nawet nie wiesz, ile ja się nakombinowałam przy rogach u baranków.
      Życzę Ci milej Niedzieli.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Orchidee mają to do siebie, że zawsze cieszą oczy. Nie wiem, czy obok mojej działki na wierzbie posadzonej przez sąsiadkę są już bazie. Do dekoracji wielkanocnego stołu musi wystarczyć mi tylko bukszpan.
    Naprawdę zrobiłaś wspaniałe dekoracje, które ubarwią stół.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dopiero będę robić dekoracje. Jestem zaskoczona bo moja wierzba w tym roku ma bardzo mało bazi... Dekoracje na świąteczny stół dopiero przygotuję.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Ale cudności i nie wiem na co patrzeć - super kwiatki , przepiękne dekoracje zrobiłaś , napracowałaś się ,ale wyprowadzić kurę na spacer to dopiero sztuka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo, kwiaty super bo z Ogrodu Botanicznego.
    Dekoracje, to dopiero zaczątek...
    Kura nie chciała mi uwierzyć, że jeszcze niema wiosny. Poszła sprawdzić...
    Życzę Ci miłej niedzieli.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne dekoracje,
    ja życzę już dziś wesołych Świąt! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne egzotyczne orchidee i śliczna palma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Storczyki są piękne. Dbają o nie specjaliści.
      Palmę przygotowuję sama. W tym roku taką zrobiłam.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Piękna palemka bardzo wiosenna.Twoje zdjęcia zawsze wprowadzają dużo ciepła i radości.
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  15. ...storczyki, coś pięknego, od razu cieplej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Storczyki są bardzo piękne.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Our snow is melted, the sun is shining for now, but we are expecting a snow storm tomorrow! We have to remind ourselves that spring will come eventually.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This year the weather was crazy.
      In you, too, such an anomaly?
      Regards:)

      Usuń
  17. Zaraz , zaraz, co Ci się nie udało? Wszystko co pokazałaś jest BARDZO UDANE! Chyba że to nie Ty robiłaś. Jak dla mnie wszystko jest w najlepszym porządku i wygląda bardzo ładnie. Kura jako towarzyszka spaceru sprawiła się doskonale, a ile świata zobaczyła, ho, ho :) Świetne są te dekoracje świąteczne.
    Jak ten czas leci, dopiero była choinka i Boże Narodzenie, a tu już Wielkanoc za chwilę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, nie udały się łabędzie, kurczaki, barany...Pierwszy raz je robiłam.
      Skoro mówisz , że są w porządku. Eryk też mówi, żebym nie przesadzała.
      Ach tak, kurka się świetnie spisała. Była bardzo dzielna. Trochę wścibska. Wszędzie chciała wchodzić, wszystko chciała zobaczyć....
      Wyobraź sobie, że ja mam sztuczną choinkę zapakowaną w folię. Jest ubrana.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Też taką mam ! Leniwa się zrobiłam, "czyco"?
      Tak ukorzenionego hiacynta, w wodzie, jeszcze nie widziałam. Kwitnie chociaż?
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Ewuś, mam nadzieję, że mój hiacynt teraz zakwitnie.
      Po przekwitnięciu, zasuszoną cebulę zasadzę w ogrodzie i ta
      prawdopodobnie nie zakwitnie w przyszłym roku...Może w kolejnym.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Mnie też to słonce oszukało, bo myślałam że już wiosna a tam ziąb, mrozy siarczyste i wiatr! Zmarzłam i teraz aspirynke muszę brać. Daj tez kurce, bo biedaczka się przeziębi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wczoraj mimo mrozu nie było zimno.
      O kurkę zadbałam. Dałam jej kieliszeczek nalewki malinowej.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Do posta dołączyłaś dużo kolorowych i ciepłych zdjęć. W sam raz na takie mrozy,jakie mamy dzisiaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mrozy tej wiosny mamy przesadne.
      U mnie dzisiaj było - 19st.C.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Ślicznie u Ciebie:))))pięknie przystroiłaś dom ja też uwielbiam dekoracje świąteczne:)))właśnie nie dawno skończyłam robić palemkę tylko jakoś do tej zimy nie pasuje:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, to dopiero zaczątek.
      Cały tydzień byłam bardzo zajęta i nie robiłam żadnych dekoracji.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Cudo, jakie piękne kwiaty i stroiki :-)
    Nie chcę zimy , nie chcę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, ja też nie chcę już zimy.
      Zaczynam obawiać się o swoje kwiaty cebulkowe.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Good to see flowers and sushine, and than again the winter snow.

    Greetings,
    Filip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wish to come true spring.
      There is a lot of snow and a big frost.
      Regards:)

      Usuń
  23. Lusiu jak zawsze pięknie, storczyki piękne, a i dom pięknie przygotowany na święta - wszystko śliczne :))) Kurka i sam pomysł z nią niesamowity, czy to jakiś zwyczaj?
    Lusia Gabryś chciałby Wam życzenia wysłać gdyby to było możliwe?
    uściski ślemy
    Justyna z chlopakami
    ps. wiosna idzie czuje to po mojej głowie, kiedy tak boli zmienia się pogoda a chyba zimniej już nie może być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z kurką to nie jest zwyczaj.
      Ot tak wprowadzenie jakiejś nowości.
      Ja też już bardzo pragnę zmiany poru roku z zimowej na wiosenna.
      Przesyłamy moc pozdrowień.
      Całujemy.

      Usuń
  24. Piękne storczyki, zdjęcia akurat na taka pogodę bo dużo koloru w nich jest.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię storczyki, to bardzo wdzięczne kwiaty.
      Gdy nie zaatakują ich jakieś choroby, w mieszkaniu długo kwitną i cieszą nasze oczy.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Son preciosos. Besitos y feliz Domingo de Ramos.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki z cudne kwiaty z Ogrodu Botanicznego. Myślę, że tam dotrę w tym roku. Mam nadzieję, że kurka nie zmarzła szukając z Tobą wiosny w ogrodzie :). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, ja też marzę o wiosennym wyjeździe do Ogrodu Botanicznego.
      Czy mi się to uda? mam tyle planów wyjazdowych. Nie zawsze jest ładnie w sobotę i niedzielę.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Oj Łucjo kochana,jaki cudowny miałaś dzień,
    wspomnienia z ogrodu botanicznego natchnione i tak bardzo wiosenne,co tam wiosenne,egzotyczne i tropikalne,uf cieplej się zrobiło,prawda?
    Nie bądź taka skromna, bo jak widać palemka wyszła śliczna ,taka wiosenna,mimo srogiej zimy za oknem.
    Twoje baranki,łabędzie i kurki jak najbardziej zasługują na pochwałę,jesteś zdolna dziewczyna i już.
    Ciepełka życzę na niedzielę palmową,jakby co to zawsze można do kościoła saniami podjechać,w końcu mamy zimową wiosenkę,buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dawno nie było tak pięknego dnia. Chociaż mroźny, to nieważne.
      Było słońce, błękit nieba i to mnie bardzo cieszyło...
      Dziękuję za pochwałę. To bardzo miłe gdy coś robi się pierwszy raz i chociaż trochę jest podobne do pierwowzoru.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  28. Beautiful exotic orchids but I love the foliage and flowers from your garden, the chicken is cute and the floral arrangements you have made.
    I am pleased that yo have some sunshine and blue sky at last.
    Warm greetings
    Dianne
    xoxoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dear DIANNE,
      is a sweetheart, but the blue sky during the day - 9 º C.
      For six days the Easter holidays. I still have to do some decorating.
      Regards:)

      Usuń
  29. Również życzę Ci słonecznej niedzieli Lusiu, chociaż mi ona dzisiej płata zdrowotne figle :) A wracając do pogody - chyba będę musiał lupic pisankom ciepły kocyk na wielką sobotę.. ;)
    Pozdrawiam;)
    Ciekawa ta kurka z ogrodu :) i Łabedzie z barankami na stole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evanie, przeziębiłeś się? Może zbyt lekko się ubierasz...
      Życzę Ci powrotu do zdrowia.
      A co do Wielkiej Soboty? prawdopodobnie ma być około + 10 st.C.
      Słyszę Twój śmiech...ja nie żartuję. U nas w Polsce + 10 st.C.
      Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Nie tyle nawet ja, ja jestem jak działo pancerne, niemal nieznizczalny :D
      Ale Luba chora leży od 3 dni, i ą pilnuję...
      A co do śmiechu, wybacz nie gniewaj się :) Ale pamietam jak byłem w 4 klasie podstawówki chyba - szedłem z koszyczkiem przez zaspy, wiał wiatr, sypało, zresztą wtedy i taka niediela palmowa była :) więc nic mnie nie zdziwi;)
      Lusiu, życzę Ci pogodnych Świąt, zdrowia, szcześcia, i jeszcze więcej przyjaciół - tych wirtualnych z bleggera,jak też i tych realnych :) A kto wie, może i kiedyś nam uda się porozmawiać lepiej, nie przez bloggera na forum publicznym ;)
      Pozdrawiam, w swoim i Luby mieniu :)

      Usuń
  30. Wspaniała wycieczka pomimo tej niesprzyjającej pogody. Dobrze,że kurka Ci pomogła:))))))A efekt widoczny ,ta śliczna palemka.
    Nie rozumiem dlaczego tak krytycznie oceniasz, wykonane przez siebie ozdoby.
    Przecież one są na prawdę śliczne.Pomyśl jak musi im być przykro,że nie wierzysz w ich piękno:)A przede wszystkim są takie niepowtarzalne Twoje.
    Dzięki za te piękne kwiaty. Patrząc na nie nawet przestaje się denerwować na to ,co widzę za oknem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko Kochana, dlatego zamieściłam piękne storczyki z Ogrodu Botanicznego aby było nam raźniej, przyjemniej...
      Dziękuję, że tak miło oceniasz moje ozdoby wielkanocne.
      Ślę pozdrowienia:)

      Usuń
  31. Hello Lucia! So beautiful orchids! They have so many great colors. Your yellow Easter hen seemed to freeze in the snow :-)
    I hope that winter will soon end.
    Have a great Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobiłaś cudowne dekoracje. I te łabądki i te kompozycje z kwiatków. Chyba się wprowadzę do Ciebie na czas świąt, bo u mnie jakoś mało świątecznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, miałam obawy czy pokazać moje pierwsze ozdoby świąteczne.
      Wiem, że komentarze są szczere... Bardzo dziękuję. Nikt mnie nie skrytykował, chociaż nie są rewelacyjne. Ja przecież widzę pewne mankamenty.
      Ślę serdeczności.

      Usuń
  33. Kochana Lusiu ! Czuję się dziś taka szczęśliwa. Wiem, Niedziela Palmowa powinna skłaniać do zadumy i przemyśleń duchowych, ale ja widząc tyle piękna u Ciebie, wprost nie mogę zatrzymać, tego uczucia radości , które mnie rozpiera. Uwielbiam storczyki i hoduję je od kilku lat w swoim małym mieszkanku. Kwitną teraz na biało, różwo i fioletowo. Palemkę w tym roku kupiłam gotową, ale czytając to, co napisałaś mi w komentarzu i oglądając, Twoje ozdoby na zdjęciach, podjęłam decyzję, że już zawsze będę ją robić sama. Szydełkowe ozdoby wyszły Ci bardzo ładnie i to nie żadne cukrzenie z mojej strony. Bardzo mi się podobają..... i jeszcze to ciepło, które dajesz nam za darmo. Małe chwile radości, które łapię do swojego koszyka szczęścia by dzielić się z innymi. Buziaki dla Ciebie i wspaniałej Niedzieli. Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ino, ja też mam w domu cztery storczyki. Tyle mi zostało z 40 kolekcji.
      Nie zauważyłam i kupiłam któregoś z tarczkami. Plamiły parapety. Różności stosowałam. Nic nie pomogło...teraz są też obsypane kwiatami...
      Co do palemki. Moja Babcia zawsze sama je przygotowywała. Chodziłam z Nią zbierać gałązki. Mam takie uczucie, że gdy zrobię palemkę sama, to jest maleńka cząstka udziału w tym radosnym, kolorowym święcie.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  34. Lindas fotos e criatividade.Adorei a galinha na neve,rs... Lindo domingo de Ramos! beijos,chica

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne, kolorowe kwiaty. Choć u Ciebie, bo za oknem wciąż biało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe kwiaty, to na pocieszenie...
      A za oknem biało i nocą było - 19 st.C.
      Straszna ta zimo-wiosna.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  36. Jak u Ciebie dzisiaj pięknie!!!
    Kwiaty są i kurka piękna i palmy w śniegu, niestety...
    Wczoraj jakiś meteorolog wypowiadał się na temat obecnej zimy tej wiosny i ujawnił, że meteorolodzy nie tylko z Polski twierdzą, że pomału zginie też kolejna - po szarudze jesiennej i przedwiośniu - pora toku. Będzie nią wiosna. Będą zatem tylko trzy pory roku: lato, jesień i zima.
    I co to będzie?
    Bez wiosny? A co z zakochaniem się wiosną?
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, trzy pory roku? to straszne. Tak bardzo czekamy właśnie na wiosnę...Prawdę mówiąc też o tym słyszałam.
      Meteorolodzy nie potrafią przewidzieć pogody na dwa dni, a teraz im się to sprawdzi?
      Oby nie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. E tam! Nie wierzę w takie przepowiednie. Świat jest bardzo interesujący, jak i wszystko co się na nim dzieje. Pogoda bywa cykliczna i ma różne swoje koleje. Nie dzieje się nic, co w przeszłości nie miałoby miejsca;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  37. Zapraszam też na Drogę Krzyżową:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Rzeczywiście jest cudnie! Słonko grzeje obłędnie i śnieg tak cudnie się błyszczy, niebo błękitne jak w tropikach...nic to, że jest -9...skoro i tak nie chce się wracać do domu ze spaceru...Jak mało kto mam nadzieję, że Wielkanoc będzie biała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mo, jesteś niesamowita. Chyba jedyna w blogosferze, która pragnie białych Świąt Wielkanocnych!
      Zimy mam powyżej uszu.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  39. Tak czekamy na wiosnę mocno pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Great series. I liked the orchids. Wish I could grow some like that.

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam storczyki, sama mam ich kilkanaście.
    Palemka pewnie już poświęcona, a Twoje ozdoby wcale nie są takie złe... baranki też sama robiłaś ?... są super !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palemka poświęcona...
      Wszystkie ozdoby zrobiłam sama.
      Miałam pewne opory czy je pokazać.
      Cieszę się, że jak na pierwszy raz wyszły nieźle.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  42. Nie zła modelka z tej kurki, a swoją drogą baranki nie są pokraczne są świetne, szkoda, że ja takich nie umiem zrobić. Storczyki mimo, że z Ogrodu Botanicznego przypominają o wiośnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, ja też nie potrafiłam robić ozdób wielkanocnych.
      Do odważnych świat należy.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  43. Beautiful spring and easter pictures!

    OdpowiedzUsuń
  44. Łucjo Droga - zawsze mnie umiesz rozweselić :))))
    Kurki spacer uroczy :))) Palemki przednie. Dobrej niedzieli i tygodnia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś, moja kurka była trochę nieznośna.
      Już ma dosyć zimy, chciała iść na spacer i poszukać wiosny.
      Ślę moc pozdrowień:)

      Usuń
  45. Hello Lucia, Thank you for sharing these wonderful photos of orchids from the Botanical Gardens. Your foliage and flower arrangements are lovely as are the cute lambs, chicks and swans. I wish for you a good week. Betty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betty, thank you for the nice comment.
      Have a nice Easter Week.
      Regards:)

      Usuń
  46. ależ pięknie kolorowo u Ciebie, aż się chce żyć!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu, ale na dworze? jeden dominujący kolor - Biały.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  47. Miód na oczy Twoje zdjęcia cudownych kwiatów a dekoracje świąteczne są przecudne, wykonane profesjonalnie, baranki miodzio :) słoneczne pozdrowionka cieplutkiego popołudnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ✿✿彡 °•.
    Simplesmente amei!!!! Que post lindo!
    Amei as orquídeas e os arranjos... parabéns!
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.✿✿彡 °•.
    ✿✿彡

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia Łucjo, aż się cieplej i milej robi na sercu, gdy się na to wszystko popatrzy. Jeszcze do niedawna śmiałąm się, że będę nieśc jajka w koszyczku pod pierzynką śniegu, a teraz to wydaje się byc całkiem realne.
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nakarmiłam swoje oczy pięknymi obrazkami,aż ma dusza ożywiła się i serducho raźniej zabiło.Może wreszcie zakwitnie nam wiosna.Droga Lusiu piękne są Twoje dekoracje,ja w tym roku zaspałam i pocieszę się jedynie kupując kwiatki.Czas mi ostatnio nie sprzyjał,aby coś urodziło si twórczego.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Lusiu,nie wiem czemu zniknęła możliwość dodania komentarza przez URL-miałam mały problem.
      Ewa/1beam

      Usuń
  51. ola amiga

    landed on your blog through chica's blog.

    what a spectacular of flower photos!
    what a feast for the eyes.

    un abraco.

    i love your blog!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj
    Grunt, co mamy w sercu, prawda?
    A pogoda- cóż kapryśna i tyle.
    Pozdrawiam mile :)
    Mój odpoczynek, to nie od ludzi, ale komputera. A piszę- dla tych, którzy lubią i chcą mnie odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Olá minha querida!
    Que lindas orquídeas!!! Que belas fotos!!! E a neve a brilhar ao sol com uma galinha feliz!!!
    Os arranjos estão muito bonitos. Boas Páscoa. Abraços de Portugal.
    M. Emília

    OdpowiedzUsuń
  54. Łucjo, jak wiosennie u Ciebie:) Ozdoby bardzo mi się podobają. Teraz już tylko czekać świat.
    Pozdrawiam ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj Łucjo :)
    Chcemy Ci życzyć wszystkiego dobrego na czas świąt Wielkanocnych - i nie tylko wtedy... :)
    Wspaniałe zdjęcia :)
    I kwiaty, tak ich brak teraz..
    Pozdrawiamy;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak cudownie Lucia. Kwiaty są piękne. Tu, to jeszcze pada deszcz, a my nadal z zimna :((
    I jak dom z kwiatami :))
    pocałunek.

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj Lusiu :)
    Kwiatowo u Ciebie się zrobiło , z pomocą kurki trochę wiosennych atrybutów znalazłaś , dekoracje masz wspaniałe zwłaszcza te koronkowej roboty :)
    Ściskam serdecznie :) Ilona i dzięki że JESTEŚ :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Łucja potrafisz rozweselić w ten zimowy dzień,zamiast wiosny mamy dalej zimę i tęsknimy za nią za tą wiosna kochana. dałaś nam namiastkę wiosny, dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hallo Łucja,
    die Orchideen sehen fantastisch aus, wunderschön!!
    Schöne Karwoche wünscht dir Crissi

    OdpowiedzUsuń
  60. Oj storczyki, moje kwitną ale tylko na różowo! piękne świąteczne dekoracje. Fantastyczne niebio i bazie, ale kogutkowi zimno, bo on raczej ciepłolubny.
    Grajmy w zielone aby było zielono dookoła nas!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Hei Lucy
    Kyllä on kaunista taitellista sinun kuvat Hyvää pääsiäistä teille Terveisiä suomesta! ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. You are so right when you say we are having a very nice winter this spring! Good idea to spend some time visiting the orchids and making crafts. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  63. LUSIU KOCHANA - miałam rozmontowany komputer, nie było mnie w sobotę i wczoraj,dopiero dzisiaj wróciłam - wspaniale, że już teraz tu mogę komentować i widzę newwsletter - zaraz wpiszę swego mela - DZIĘKUJĘ !
    -----------
    ale piękne ozdoby, sama zrobiłaś na szydełku ??? ja to szydełkowa noga jestem, ale na drutach to i owszem, potrafię.
    I kwiaty u Ciebie cudne i wiosnę widać. U MNIE NIC ;-(((
    myślałam i myślałam i już wiem dlaczego - ja nie mam kury! widocznie bez kury wiosny nie widać ... eeech - u mnie nawet się nie zanosi. Za oknem śnieg a w nocy -15.
    POZDRAWIAM LUSIU

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowne dekoracje! Ps. U mnie też już są bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. What fabulous European architecture and lovely orchids.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...